Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι περισσότεροι Αμερικανοί θα διατηρήσουν ή θα αυξήσουν τη συχνότητα ταξιδιών τους το 2024 σε σύγκριση με το 2023, κυρίως για λόγους αναψυχής, σύμφωνα με μελέτη της iSeatz.

Τα στοιχεία υποδεικνύουν μια διαρκή ζήτηση για ταξίδια από τις ΗΠΑ το επόμενο έτος, ειδικά μεταξύ των νεότερων γενιών και μια στροφή σε ταξιδιωτικό προγραμματισμό.

Millennials και τη Gen Z οι οποίοι ταξίδεψαν περισσότερο το 2023, σχεδιάζουν πιο πολλές αποδράσεις το επόμενο έτος.

Τα ευρήματα της μελέτης αποκαλύπτουν επίσης τη στροφή των καταναλωτών προς τη μεγιστοποίηση της αξίας του ταξιδιού με περισσότερους τρόπους.

Στρέφονται πλέον στην επέκταση παραθύρων προγραμματισμού και στην αναζήτηση σε προσφορές και εκπτώσεις.
Ο συνδυασμός σε ταξίδια επαγγελματικά και αναψυχής είναι μια άλλη προσέγγιση αναζήτησης αξίας -ιδιαίτερα μεταξύ νεότερων ομάδων- η οποία βρίσκεται σε άνοδο.

Οι νεότερες γενιές οδηγούν ταξίδια | Οι μεταβαλλόμενες απόψεις στις ταξιδιωτικές επιλογές

  • Οι Millennials και η Gen Z πρωτοστατούν στον ταξιδιωτικό ενθουσιασμό.
  • Το 38% των Millennials και το 37% της Gen Z στοχεύουν σε 3+ περισσότερα ταξίδια από το 2023.
  • Συχνά συνδυάζουν επαγγελματικά και ταξίδια αναψυχής εξερευνώντας διάφορες επιλογές κράτησης.

Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν νωρίτερα και κλείνουν προσφορές

Ο έγκαιρος προγραμματισμός και η αναζήτηση συμφωνιών είναι τάσεις σε όλες τις ηλικίες.

  • Το 81% προγραμματίζει πλέον ταξίδια για ένα μήνα πριν.
  • Το 56% να προγραμματίζει 2-6 μήνες νωρίτερα.

Αυτό υπογραμμίζει μια σημαντική στροφή προς τη στρατηγική προγραμματισμού στα ταξίδια.
«Ο συνδυασμός της συνεχιζόμενης ταξιδιωτικής ζήτησης με την αυξημένη εστίαση στην αξία δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις, λέει ο Kenneth Purcell, Διευθύνων Σύμβουλος της iSeatz.

Οι επωνυμίες πρέπει να προσελκύσουν ταξιδιώτες που εστιάζουν στην αξία. Οι τουρίστες αναζητούν προσφορά περισσότερων επιλογών στις κρατήσεις και εμπειρίες.»