Ο όμιλος FTI ήταν ένας από τους μοναδικούς μεγάλους τουριστικούς ομίλους που δεν λειτουργούσε δικές του αεροπορικές εταιρείες, αλλά μετέφερε τους πελάτες του στον προορισμό μέσω συνεργασιών με διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες. Ως εκ τούτου, είναι άγνωστο πώς η πτώχευση του τρίτου μεγαλύτερου ταξιδιωτικού πράκτορα της Γερμανίας θα έχει αντίκτυπο σε ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, ειδικά στην Condor, τη Eurowings (Lufthansa) και τη Sun Express.

Οι προαναφερθείσες αεροπορικές εταιρείες εργάζονται για τον επαναπατρισμό συνολικά 65.000 πελατών της χρεοκοπημένης FTI σε διάφορες χώρες.

Ενώ η Eurowings πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνει σαφείς δηλώσεις σχετικά με τα αποτελέσματα για τη δική της επιχείρηση, στέλεχος της Condor είπε, “Ο όγκος των ποσοστώσεων μειώθηκε πρόσφατα. Νομίζω ότι το κενό που προκύπτει μπορεί να καλυφθεί βραχυπρόθεσμα.”

Η Eurowings σχεδόν ποτέ δεν πετάει προς τις περιοχές στις οποίες εστιάζει η FTI, όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος . Η Eurowings εξετάζει επί του παρόντος την κατάσταση και επίσης από τη δική της επιχειρηματική σκοπιά.

Η Sun Express, η γερμανική αεροπορική εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά της τουρκικής αεροπορικής κίνησης, εμπλέκεται επίσης σε μεγάλο βαθμό στην κίνηση της Αιγύπτου . Η FTI είναι βασικός συνεργάτης της Sun Express εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, η χρεοκοπία της FTI δεν έχει καμία επίδραση στο πρόγραμμα πτήσεων της Sun Express.

Η Sun Express λέει ότι δεν θα κάνει καμία αλλαγή στη χωρητικότητα που χρησιμοποιείται στις πτήσεις της Τουρκίας και της Αιγύπτου , ότι είναι έτοιμη να παράσχει επιπλέον χωρητικότητα σε περίπτωση αύξησης της ζήτησης και ότι βρίσκεται σε στενή συνεργασία για αυτό το θέμα.