Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Γερμανοί ταξιδιώτες ανυπομονούν για διακοπές ξανά μετά από τρία καλοκαίρια με αβεβαιότητα από τους περιορισμούς και το χάος πτήσεων, σύμφωνα με μελέτη του HomeToGo.

  • Το 90,6% εξακολουθεί να θεωρεί τα ταξίδια ως μια αξιόλογη δαπάνη.
  • Το 53,6% σχεδιάζει να εξοικονομήσει περισσότερα σε σύγκριση με τις διακοπές του περασμένου καλοκαιριού.
  • Το 65% προτιμά τη χαλάρωση στις φετινές διακοπές από την περιπέτεια.
  • Το 78,8% είπε ότι η ευεξία είναι πιο σημαντική από το να πάνε διακοπές με ξεφάντωμα σε πάρτι.

Η βιωσιμότητα αποκτά σημασία

  • Το 65,2% πιστεύει ότι είναι σημαντικό να ταξιδεύεις πιο βιώσιμα.
  • Το 19,4% ήδη έχει λάβει μέτρα για να κάνει τις διακοπές του πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
  • Το 45,8% δεν είναι ακόμη σίγουρο τι μπορεί να κάνει από αυτή την άποψη.
  • Επιπλέον, το 67,6% θα πλήρωνε ένα ασφάλιστρο για μια πιο βιώσιμη επιλογή.

Από πού αντλούν έμπνευση για ταξίδια

  • Το 55,4% των Γερμανών αντλεί έμπνευση για ταξίδια από τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες, αμέσως μετά τους φίλους και την οικογένεια.
  • Ακολουθούν τα βιβλία και τα περιοδικά με 46%, το Instagram με 44,2%, το Facebook με 38,2% και το Tiktok με 30,4%.

Τα social media ως πηγή έμπνευσης

Το υψηλό ποσοστό πηγών έμπνευσης που προέρχονται από τα social media είναι εντυπωσιακό.

Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι τουριστικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία πραγματοποιούν ολοένα και περισσότερες εκστρατείες εκεί για να διατηρήσουν ή να κερδίσουν πελάτες.

Είναι επίσης σημαντικό το ότι πολλοί Γερμανοί δεν θεωρούν τις διακοπές ως αναλώσιμη δραστηριότητα αναψυχής, αλλά ως θεμελιώδες μέρος της ζωής τους, ειδικά όσον αφορά στη χαλάρωση.