Σύνταξη: tourismtoday.gr

Συμβουλές για να ξεχωρίζουν οι ταξιδιωτικές καμπάνιες σας -είτε πρόκειται για ξενοδοχείο, είτε για προορισμό- σε μια ανταγωνιστική αγορά, δίνει το Expedia Group.
Αποκαλύπτει απλούς τρόπους δυναμικής προβολής διαφήμισης που απευθύνεται σε ταξιδιώτες που ερευνούν προορισμούς, συγκρίνουν ξενοδοχεία, διαβάζουν κριτικές στο διαδίκτυο ή απλώς αναζητούν έμπνευση για απόδραση.

1. Κοινοποιήστε το κρίσιμο μήνυμα μάρκετινγκ

Συνολικά, η ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ θα πρέπει να ενοποιεί όλες τις πτυχές της επικοινωνίας μάρκετινγκ για συνέπεια σε όλα τα κανάλια στα οποία διαφημίζεστε.

Η δημιουργική στρατηγική σας πρέπει ευθυγραμμίζεται και να επικοινωνεί το κρίσιμο μήνυμα σας μάρκετινγκ.
Δημιουργείστε προσαρμοσμένη διαφήμιση με μετάφραση για όλες τις αγορές που θέλετε να στοχεύσετε.

Τι θα πρέπει να περιέχει το κρίσιμο μήνυμα σας μάρκετινγκ

  • Λύστε ένα πρόβλημα ταξιδιώτη και εμπλουτίστε την εμπειρία του.
  • Να είστε ενημερωτικοί και να μεταφέρετε μοναδικές πτυχές πληροφοριών σχετικά με πράγματα που πρέπει να κάνουν, να δουν και να βιώσουν οι ταξιδιώτες στον προορισμό
  • Αναφερθείτε στον ταξιδιώτη σε δεύτερο πρόσωπο. Χρησιμοποιήστε όρους όπως «εσείς» στα μηνύματα σας, ώστε ο ταξιδιώτης να μπορεί να απεικονίσει τον εαυτό του στο υλικό σας.
  • Χρησιμοποιήστε ουδέτερο ως προς το φύλο και χωρίς αποκλεισμούς που προάγει τη διαφορετικότητα.
  • Ακολουθήστε την αρχή «λιγότερο είναι περισσότερο». Ένα απλό μήνυμα θυμάται καλύτερα και πιο εύκολα.

2. Επιλέξτε τη δημιουργική σας εικόνα με σύνεση

Μια αποτελεσματική οπτικοποίηση είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν οι διαφημιστές για να τραβήξουν την προσοχή του καταναλωτή.

Όχι μόνο μια εικόνα είναι καθολική -δεν χρειάζονται μεταφράσεις- αλλά μια καλή εικόνα μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα και να διασφαλίσει ότι η διαφήμιση σας θα ξεχωρίσει.
Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι θυμούνται καλύτερα όταν εμπλέκονται οπτικά.

Ως έμποροι ταξιδιού, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ελκυστικές εικόνες για να προβάλλετε τον προορισμό ή το ξενοδοχείο σας. Για να γίνει αυτό:

  • Χρησιμοποιήστε φωτογραφία με ζωντανά χρώματα και καλή αντίθεση.
  • Δώστε στους ταξιδιώτες μια αίσθηση του πώς είναι να βρίσκεστε «εκεί» βιώνοντας τον προορισμό, τη δραστηριότητα ή το ορόσημο.
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ανάλυσης και χωρίς pixelation και θολότητα.
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες που αξιοποιούν το φυσικό φως όποτε είναι δυνατόν.

Παραδείγματα διαφημίσεων

Το Expedia Group παραθέτει και ορισμένα παραδείγματα διαφημίσεων που πληρούν αυτά τα κριτήρια: