Σύνταξη tourismtoday.gr
Τους τρόπους που θα προσελκύσουν Αμερικανούς ταξιδιώτες τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμοί, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Econsultancy.
- Ενα σημαντικό μέρος Αμερικανών (35%) σκοπεύει να ταξιδέψει όσο και το προηγούμενο έτος.
- Το 26% θα αυξήσει τις ταξιδιωτικές του δραστηριότητες.
Τα φετινά καλοκαιρινά ταξίδια από τις ΗΠΑ αναμένεται να ξεπεράσουν τα περσινά επίπεδα. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα πρέπει να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση για αιώνια hot spots όπως η Ιταλία, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ, αλλά πολιτιστικοί πόλοι όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι θα αυξήσουν την πίεση σε όλα τα τουριστικά δρομολόγια.
Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες αναζητούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης όσον αφορά νέους προορισμούς, δραστηριότητες, ακόμη και δρομολόγια.
Επιπλέον, η προσέγγιση των υποψήφιων ταξιδιωτών φέτος θα είναι πιο δύσκολη από ποτέ. Μεταξύ της κατάρρευσης των cookies τρίτων, στα οποία βασίζονται σε μεγάλο βαθμό οι μάρκες ταξιδίων και φιλοξενίας, και ενός εκλογικού κύκλου που αναμένεται να καταναλώσει τη μερίδα του λέοντος των διαθέσιμων διαφημιστικών ευκαιριών, οι μάρκες όλων των ειδών πρέπει να επανεξετάσουν τις ψηφιακές στρατηγικές τους.
Η λύση σε όλες αυτές τις προκλήσεις είναι να επικεντρωθούν περισσότερο στην ενεργοποιημένη αποστολή μηνυμάτων με βάση τις μοναδικές ανάγκες και επιθυμίες των ταξιδιωτών, οι οποίες, όπως γνωρίζουμε, είναι τεράστιες.
Το μυστικό για να γνωρίζουν ποια μηνύματα πρέπει να στείλουν σε ποιον πιθανό ταξιδιώτη είναι η καλύτερη κατανόηση του ποιοι είναι και πού μπορεί να θέλουν να πάνε.
Σύμφωνα με την Econsultancy, οι ταξιδιωτικές εταιρείες και προορισμοί μπορούν να τα πετύχουν και τα δύο, αρκεί να κατανοήσουν τις τάσεις.
Το παράθυρο κράτησης
- Το 41% κάνει κράτηση για διεθνή ταξίδια για περισσότερες από 12 εβδομάδες νωρίτερα.
- Το 39% κάνει κράτηση για ταξίδια εσωτερικού δύο έως τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα, ενώ ένα άλλο 29% κάνει κράτηση για πέντε έως 12 εβδομάδες.
Οι ταξιδιώτες ερευνούν τα ταξίδια τους από πολλές πηγές
Μεγάλο μέρος του χρόνου που αφιερώνεται στην προαναφερθείσα διαδικασία εξέτασης είναι η έρευνα πού να πάτε, πώς να πάτε εκεί, πού να μείνετε και τι να κάνετε.
- Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία είναι το πιο δημοφιλές ερευνητικό κανάλι, που χρησιμοποιείται από το 50% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, ενώ το 42% πηγαίνει απευθείας στον ιστότοπο ή την εφαρμογή μιας ταξιδιωτικής εταιρείας.
- Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών, με το 37% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ να τις συμβουλεύεται, ενώ οι προτάσεις από την οικογένεια και τους φίλους λαμβάνονται υπόψη από το 39% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ.
- Μόνο το 15% των ταξιδιωτών προμηθεύονται ταξιδιωτικά ιστολόγια ή φόρουμ, ενώ οι παραδοσιακές ταξιδιωτικές εκδόσεις όπως τα περιοδικά και οι διαδικτυακές τους ιδιότητες τα πηγαίνουν ελαφρώς καλύτερα στο 20%. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεπερνούν και τα δύο στο 24%.
Το πού κάνουν κράτηση, ωστόσο, είναι πολύ λιγότερο κατακερματισμένο. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία αναδείχθηκαν ως το προτιμώμενο κανάλι κρατήσεων, καταλαμβάνοντας το 46%, ενώ οι απευθείας κρατήσεις με μια ταξιδιωτική επωνυμία είναι σχεδόν ισόποσες στο 43%.
Πότε θα επικοινωνήσετε με πιθανούς ταξιδιώτες
Ενώ οι ταξιδιώτες διεξάγουν όλη αυτή την έρευνα, είναι σημαντικό να γνωρίζουν πότε να απευθυνθούν και πότε να περιμένουν.
Οι νεότεροι τουρίστες είναι πιο δεκτικοί σε ταξιδιωτικές προσφορές, είτε απευθείας από την επωνυμία είτε από διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία επιδεικνύουν υψηλότερο επίπεδο σκεπτικισμού απέναντι στις αυτόκλητες προσφορές.
- Το 54% της ηλικιακής ομάδας 65-74 ετών δεν εμπιστεύεται αυτόκλητα email ή προσφορές κειμένου.
- Μόνο το 23% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών αισθάνεται το ίδιο.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι τα μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης και η εξατομικευμένη επικοινωνία είναι ιδιαίτερα σημαντικά κατά τη στόχευση των ηλικιωμένων δημογραφικών στοιχείων.
Επιπλέον, τα δεδομένα δείχνουν ότι η άμεση επικοινωνία από τουριστικές επωνυμίες είναι γενικά πιο αξιόπιστη σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σε σχέση με προσφορές από διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία.