Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ακόμη και στη διαρκώς εξελισσόμενη ψηφιακή εποχή μας, πολλοί ξενοδόχοι παραλείπουν ένα βασικό συστατικό για τις επιχειρήσεις που είναι ο ιστότοπος.

Αν και μια δωρεάν σελίδα στα social media μπορεί να χρησιμεύσει ως μια βολική ψευδο-αρχική σελίδα, η απουσία επένδυσης σε έναν επίσημο ιστότοπο απλώς περιορίζει την online παρουσία και τις δυνατότητες ενός καταλύματος.

Ωστόσο, σύμφωνα με την trivago “ένας άχρωμος ιστότοπος κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.”.

Τι μπορεί λοιπόν να ξεκλειδώσει ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος για τους ξενοδόχους ώστε να προσελκύσουν απευθείας κρατήσεις σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο στο διαδίκτυο; Η trivago αποκαλύπτει τις κορυφαίες ευκαιρίες.

Δημιουργήστε μια ψηφιακή βιτρίνα

Παρόλο που ένα προφίλ σε έναν OTA ή έναν ιστότοπο metasearch, εισάγει τους ταξιδιώτες σε ένα κατάλυμα που τραβάει την προσοχή τους.
Αυτοί οι δυνητικοί επισκέπτες είναι επίσης πιθανό να κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο, με την προσδοκία να βρουν τον ιστότοπο του ξενοδόχου για να μάθουν περισσότερα.

Τι γίνεται όμως αν δεν υπάρχει ιστότοπος; Εκεί την λύση δίνει η ψηφιακή βιτρίνα, που σκοπός της είναι να πουλήσει αυτό που προσφέρεται. Ένας δικτυακός τόπος λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Πρέπει να προσελκύσετε τους περίεργους ταξιδιώτες και να τους πείσετε να κάνουν κράτηση.

Ένας καλά ρυθμισμένος ιστότοπος που αναδεικνύει τα μοναδικά σημεία πώλησης (USPs) σας, εμπνέει εμπιστοσύνη και αντανακλά επαγγελματισμό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε αυτόν τον στόχο.

Διευρύνετε την απήχηση σας και γίνετε πιο προσβάσιμοι

Για να συνδεθείτε με τους ταξιδιώτες, πρέπει να τους προσφέρετε πρόσβαση στο κατάλυμα σας από όπου και όποτε είναι online.

Προσεγγίζοντας νέες παγκόσμιες αγορές και κατηγορίες ταξιδιωτών, ανοίγετε τις πόρτες σας σε έναν κόσμο δυνητικών πελατών – κάτι που ίσως να μην πιστεύατε ποτέ ότι θα ήταν εφικτό.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε τους ταξιδιώτες που αναζητούν καταλύματα από το smartphone τους, είτε βρίσκονται εν κινήσει είτε κάθονται στον καναπέ τους.
Γι’ αυτό είναι επίσης σημαντικό ένας ιστότοπος να έχει βελτιστοποιηθεί και να ανταποκρίνεται πλήρως στις κινητές συσκευές.

Δώστε φωνή στην εμπορική επωνυμία σας

Μη νομίζετε ότι η εμπορική επωνυμία είναι αποκλειστικό προνόμιο μεγάλων εταιρειών με εξίσου μεγάλους προϋπολογισμούς.

Ακόμη και ένα bed & breakfast 10 δωματίων μπορεί και πρέπει να έχει εμπορική επωνυμία. Επομένως, δώστε φωνή στη δική σας και αφήστε τους ταξιδιώτες να την ακούσουν.

Ένας ενδιαφέρων ιστότοπος με καλά σχεδιασμένο περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας σίγουρα θα κάνει εντύπωση στους ταξιδιώτες.

Επιπλέον, μια σταθερή παρουσίαση της εμπορικής επωνυμίας διασφαλίζει τη συνέπεια της φωνής σας στις ψηφιακές πλατφόρμες όπου κάνετε γνωστή την παρουσία σας.

Στις τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανής αναζήτησης (SEO), μπορείτε να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο σας, ώστε να εμφανίζεται σε συναφή αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτό θα αυξήσει τόσο την προβολή σας όσο και τη δυνατότητά σας να κατευθύνετε περισσότερη οργανική κίνηση στον ισότοπο σας.

Αξιοποιήστε ένα άμεσα προσβάσιμο «χρυσωρυχείο» δεδομένων

Εξοπλισμένοι με εύχρηστα στατιστικά εργαλεία (σκεφτείτε το Google Analytics), θα μπορείτε να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας, τα ποσοστά μετατροπής (σε κρατήσεις), τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τα επίπεδα εμπιστοσύνης.

Μπορείτε ακόμη και να εγκαταστήσετε έναν χάρτη στον ιστότοπο σας, για να βλέπετε πού αφιερώνουν οι ταξιδιώτες τον περισσότερο και τον λιγότερο χρόνο, καθώς και για να κατανοήσετε το μοτίβο ηλεκτρονικής ανάγνωσης ενός χρήστη.

Με την πάροδο του χρόνου, οι πληροφορίες που θα αντλείτε από τα δεδομένα που συλλέγετε θα σας δείχνουν πώς να βελτιστοποιείτε την απόδοση του ιστόπου σας, να προσαρμόζετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να λαμβάνετε ορθές αποφάσεις, για να εξελίσσετε την επιχείρησή σας.