Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ένας κόσμος χωρίς cookies είναι προ των πυλών. Μέχρι το 2023, το Google Chrome δεν θα υποστηρίζει πλέον cookies τρίτων και οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ ξενοδοχείων πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.

Πλέον θα πρέπει να συλλέξουν στοιχεία από τρεις πυλώνες δεδομένων για να στοχεύσουν αποτελεσματικά τους ταξιδιώτες. Σύμφωνα με το Phocuswright, οι πυλώνες είναι:

  • Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Cookies πρώτου μέρους.
  • Δεδομένα ιστορικών κρατήσεων.

Οι ειδικοί θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να αναπτύξουν καμπάνιες πολλαπλών καναλιών με στόχο ροές εσόδων από απευθείας κρατήσεις.
Ωστόσο, θα χρειαστούν μια σειρά από εργαλεία και τακτικές στη φαρέτρα τους για να δημιουργήσουν καμπάνιες χωρίς cookie.

Δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και ιστορικά δεδομένα, εργαλεία μηχανικής εκμάθησης και μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών αποτελούν την συνταγή της επιτυχίας.

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορούν να παρακινήσουν τους πελάτες να παρέχουν διευθύνσεις email και να τις χρησιμοποιούν για προώθηση.

Cookies πρώτου μέρους

Τα αναγνωριστικά cookies πρώτου μέρους συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με ταξιδιώτες σε έναν ιστότοπο ξενοδοχείου, όπως προτιμήσεις γλώσσας και δραστηριότητα.
Αυτά τα μπορούν να αντιστοιχίσουν τη δραστηριότητα στον ιστότοπο σε συνδυασμό με email.

Δεδομένα ιστορικών κρατήσεων

Τα ιστορικά δεδομένα κρατήσεων -όπως οι προηγούμενες διαμονές ή οι παροχές που έχουν κρατηθεί- συνδυάζονται με τη δραστηριότητα τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης. Και δημιουργούν ένα πιο ολοκληρωμένο προφίλ ταξιδιωτών.

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορούν να ενεργοποιήσουν αυτά τα τρία σύνολα δεδομένων σε μια ποικιλία καναλιών, ώστε να προσεγγίσουν ταξιδιώτες στο σωστό μέρος και τη σωστή στιγμή.
Αυτή είναι η τακτική προσέγγιση για τη λήψη απευθείας κρατήσεων χωρίς cookies.

Θέτοντας τις βάσεις στόχευσης

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης πολυκαναλικής καμπάνιας είναι η διασφάλιση της εφαρμογής των σωστών τακτικών στόχευσης.
Για παράδειγμα, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορούν να στοχεύσουν εκ νέου έναν ταξιδιώτη που κάποτε έκλεισε μια περιποίηση προσώπου στο σπα.

Η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα εξετάζει την κατηγορία ή τις λέξεις-κλειδιά της σελίδας που προβάλλεται από τον χρήστη και ο διακομιστής διαφημίσεων προβάλλει διαφημίσεις που είναι πολύ σχετικές με το περιεχόμενο στον ιστότοπο.
Αν κάποιος ψάχνει για παράδειγμα, τουριστικές ιδέες στη Φλωρεντία, τότε ενδιαφέρεται να επισκεφτεί την Ιταλία.
Με αυτές τις πληροφορίες, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις για διαμονή σε ξενοδοχεία και να τους βοηθήσουν στην αναζήτηση τους.

Η εργαλειοθήκη τεχνολογίας, συνεργατών και καναλιών

Οι διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού με βάση τα συμφραζόμενα, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), η συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η μετα-αναζήτηση (Metasearch) θα αυξήσουν τη ζήτηση χωρίς cookies για επαγγελματίες ταξιδιωτικού μάρκετινγκ στο μέλλον.

Το Metasearch είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη λήψη δεδομένων πρώτου μέρους και την αύξηση των άμεσων κρατήσεων.

Ιστότοποι μετα-αναζήτησης όπως οι Trivago, Kayak, Skyscanner, Tripadvisor και Google Hotel Ads συγκεντρώνουν τιμές από πολλά κανάλια κρατήσεων.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να αναζητήσουν τιμές ξενοδοχείων σε πραγματικό χρόνο για τις προτιμώμενες ημερομηνίες σε μία μόνο προβολή και η διαδρομή για την αγορά μπορεί να οδηγεί απευθείας στον ιστότοπο του ξενοδοχείου.

Οι διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού με βάση τα συμφραζόμενα αντιστοιχίζουν αυτόματα τα προωθούμενα μηνύματα σε σχετικό περιεχόμενο, ενώ οι διαφημίσεις CTV επιτρέπουν στους ξενοδόχους να συνδεθούν με πιθανούς ταξιδιώτες σε ένα περιβάλλον μεγάλης οθόνης και υψηλής αφοσίωσης.

Όποιο κανάλι κι αν επιλέξουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, τα δεδομένα υποστηρίζουν κάθε εργαλείο.

Συλλέγοντας τα σωστά δεδομένα πρώτου μέρους και χρησιμοποιώντας τα μαζί με τα σωστά εργαλεία και τακτικές, όπως μοντέλα μετα-αναζήτησης και μηχανικής μάθησης, οι ξενοδόχοι μπορούν να συνδυάσουν προφίλ ταξιδιωτών σε όλα τα κανάλια. Από εκεί μπορούν να προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις τρίτων χωρίς cookies που θα ενισχύουν τις άμεσες κρατήσεις.