Σύνταξη tourismtoday.gr

Η άνοιξη είναι προ των πυλών και μετά από τρία χρόνια πανδημίας, οι Γερμανοί έχουν αμείωτη όρεξη για ταξίδια το 2023, μετά από τρία χρόνια πανδημίας, όπως αποκαλύπτει το Travel Report της Appinio.

  • Η πλειονότητα των Γερμανών έχει σχέδια διακοπών για το 2023 (84%), ενώ ένας στους τρεις (33%) έχει ήδη κλείσει διακοπές.
  • Η πλειοψηφία (57%) προτιμά να ταξιδεύει για ένα δεκαπενθήμερο κάθε φορά και ιδανικά δύο έως τρεις φορές το χρόνο (45%).
  • Ένας στους τέσσερις έχει ήδη κάνει κράτηση (28%), ένας στους δύο (58%) έχει τουλάχιστον κάνει σχέδια.

Οι τρεις σημαντικές τάσεις

  • Οικογενειακές διακοπές χωρίς παιδιά είναι αδιανόητες. Εναλλακτικά, οι περισσότεροι θα έπαιρναν μαζί τους και τους γονείς τους.
  • Οι διακοπές έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στη σεξουαλική ζωή. Αν και οι περισσότεροι Γερμανοί συνεχίζουν να κάνουν πολύ ή λίγο σεξ, ένας στους τέσσερις κάνει σεξ πολύ πιο συχνά στις διακοπές.
  • Μόνο ένας στους πέντε σχεδιάζει workation το 2023 και ιδιαίτερα οι νεότεροι εξετάζουν αυτό το μοντέλο εργασίας και διακοπών.

Οικογενειακές διακοπές, φυσικά με παιδιά

Η πλειονότητα των γονέων (65%) αναζητά ήδη πριν από το ταξίδι δραστηριότητες και ψυχαγωγία για τα παιδιά, όπως παιδικές χαρές, περιπέτεια ή παιδική φροντίδα (48%, 41% και 26% αντίστοιχα).

Οι διακοπές ως αφροδισιακό

  • Για το ένα τρίτο των Γερμανών (35%), ο παράγοντας διακοπές δεν έχει καμία επίδραση στη σεξουαλική τους ζωή.
  • Το ένα τέταρτο (26%) δεν κάνει καν σεξ στις διακοπές, ενώ το 27% κάνει πολύ πιο συχνά.

Φυσικά, αυτό είναι επίσης θέμα φύλου. Το ένα τρίτο των γυναικών (32%) δεν κάνουν σεξ στις διακοπές, ενώ μόνο το ένα πέμπτο των ανδρών (19%) υποστηρίζει κάτι τέτοιο.

Όσοι χρησιμοποιούν μια εφαρμογή γνωριμιών στις διακοπές τείνουν να κάνουν σεξ πολύ πιο συχνά από το συνηθισμένο (33%).
Ωστόσο, είναι σημαντικά λιγότερες οι γυναίκες χρήστες εφαρμογών γνωριμιών από ό,τι οι άνδρες χρήστες (19% έναντι 46%) για ερωτική περιπέτεια στις διακοπές.

Workation ιδιαίτερα δημοφιλής στους νέους

Πολλοί Γερμανοί εργάζονταν ήδη από το σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όσοι χρειάζονται μόνο υπολογιστές και διαδίκτυο για να εργαστούν, θα μπορούσαν θεωρητικά να το κάνουν οπουδήποτε στον κόσμο.

Το workation -η εργασία σε άλλη χώρα και οι ταυτόχρονες διακοπές εκεί – είναι μία από τις μεγάλες τάσεις για το 2023. Ένας στους πέντε (21%) σχεδιάζει ένα ταξίδι εργασίας και διακοπών το 2023.

  • Ένας παρόμοιος αριθμός Γερμανών έχει αυτή την ευκαιρία αλλά την αφήνει ανεκμετάλλευτη (19%). Η πλειονότητα των Γερμανών (59%) δεν μπορεί καν να σκεφτεί ένα ταξίδι εργασίας και διακοπών.
  • Το workation είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ της Gen Z. Ένας στους τρεις (34%) από τους νέους 16 έως 24 ετών σχεδιάζει να εργαστεί από το εξωτερικό φέτος.
  • Στη γενιά των boomers (55-65 ετών), μόνο το 7% ακολουθεί αυτό το σχέδιο.
  • Η πιο δημοφιλής ήπειρος για εργασία και διακοπές είναι η Ευρώπη (66%), ακολουθούμενη από την Ασία (16%) και την Αφρική (8%).

Λαχτάρα για τη θάλασσα, budget, διαμονή

  • Λαχτάρα για τη θάλασσα: Για τα δύο τρίτα (67%), το επόμενο ταξίδι θα είναι στη θάλασσα, ένας στους οκτώ έλκεται από τα βουνά ή μια πόλη (13% το καθένα).
  • Διακοπές στη Γερμανία: Η πλειοψηφία (65%) πιστεύει ότι είναι εφικτό ή το έχει ήδη κάνει. Μόνο ένας στους οκτώ (12%) δεν θέλει να κάνει διακοπές στη Γερμανία, κυρίως λόγω του καιρού και της έλλειψης αίσθησης διακοπών (50% και 46%, αντίστοιχα).
  • Ο συνηθέστερος προϋπολογισμός για διακοπές μιας εβδομάδας είναι 500 – 1.000 ευρώ ανά άτομο.
  • Κινητικότητα: Μόλις ένας στους δύο (46%) φτάνει στον προορισμό των διακοπών του με αυτοκίνητο, ενώ τέσσερις στους δέκα παίρνουν το αεροπλάνο (40%). Ένας στους δέκα χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς (9%).
  • Οι 3 κυριότεροι τύποι διαμονής: Τα ξενοδοχεία είναι η πιο διαδεδομένη επιλογή διαμονής (79%) και ακολουθούν τα διαμερίσματα (55%) και οι εξοχικές κατοικίες (50%).
  • Ένας στους δύο θέλει να χαλαρώσει στις διακοπές του (49%), ένας στους τρεις (31%) αναζητά συνδυασμό χαλάρωσης, δράσης και πολιτισμού.
  • Οι 3 σημαντικότερες πηγές έμπνευσης για προορισμούς διακοπών: Οι φίλοι, οι ιστοσελίδες ταξιδιωτικών γραφείων και τα τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ ή το YouTube (40%, 33% και 28% αντίστοιχα).
  • Διακοπές με το κατοικίδιο: Ένας στους πέντε (20%) έχει ήδη ταξιδέψει με το κατοικίδιο του και το βρήκε πολύ απλό.