Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί της Gen Z δεν είναι διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν τις διεθνείς αποδράσεις και να ζήσουν ταξίδια περιπέτειας που γίνονται μια φορά στη ζωή.

Παρά την κρίση του κόστους ζωής, κάνουν περικοπές σε καθημερινές εξόδους και αξιοποιούν τα χρήματα τους για διακοπές και εμπειρίες στο εξωτερικό.

Συγκεριμένα στρέφονται στα προγράμματα επιβράβευσης για να κάνουν τα ταξιδιωτικά τους όνειρα πιο προσιτά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση των μελών πίστης του Virgin Red.

Η έκθεση κάνει έναν απολογισμό σχετικά με την διάθεση για διακοπές εκτός Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ εξετάζει επίσης πώς έχουν αλλάξει οι τουριστικές δαπάνες και οι συμπεριφορές απέναντι στα προγράμματα πίστης τους τελευταίους 12 μήνες.

  • Οι τουρίστες από τις νεότερες γενιές αναζητούν περισσότερη περιπέτεια στα ταξίδια (27%), με βάση τις κρατήσεις τους τελευταίους 12 μήνες.
  • Το 45% των Βρετανών επιλέγει αποδράσεις με εμπειρίες «που ζεις μία φορά», αντί για μακρινά ταξίδια μικρότερης διάρκειας.
  • Πάνω από το ένα τρίτο των Βρετανών που γεννήθηκαν μετά το 1996 έχουν χρησιμοποιήσει πόντους για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση των διεθνών εκδρομών τους. Το 64% των Millennials έχουν χρησιμοποιήσει πόντους για να βγάλουν χρήματα από μεγάλα έξοδα εισιτηρίων, όπως πτήσεις, σε σύγκριση με το 48% των Baby Boomers.
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (70%) της Gen Z δεν θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά τις διακοπές τους εάν δεν επιδοτούνταν μέσω ενός κινήτρου ανταμοιβής για να μειωθεί η τιμή, σε σύγκριση με μόλις το ήμισυ (51%) Βρετανών συνολικά που λένε βρίσκονται στην ίδια θέση.

Πού χρησιμοποιούν τους πόντους ανταμοιβής

  • Eννέα στους δέκα, σε πτήσεις.
  • Tέσσερις στους δέκα, σε καταλύματα.

Δημοφιλείς προορισμοί

  • Νέα Υόρκη
  • Παρίσι
  • Ντουμπάι

Ωστόσο, το 45% επιλέγει πιο σπάνιες εμπειρίες τύπου bucket list σε αντίθεση με μικρότερα, πιο συχνά ταξίδια.

Αλλαγές στις συνήθειες δαπανών

  • Το 46% των Βρετανών έχει αλλάξει τις συνήθειες δαπανών του για να μετριάσει τον αντίκτυπο της κρίσης κόστους ζωής.
  • Το 90% συμμετέχει σε πρόγραμμα επιβράβευσης.
  • Το ένα τέταρτο αυτών συμμετέχει σε πέντε ή περισσότερα ξεχωριστά προγράμματα.

Λαχτάρα για ταξιδιωτικές εμπειρίες

Για τις νεότερες γενιές η λαχτάρα για εμπειρίες στον προορισμό αυξάνεται περισσότερο μεταξύ της Gen Z (68%) και millennial (61%).
Οι ταξιδιώτες αυτών των γενεών είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν πόντους πίστης, σε αντίθεση με μόλις το 16% των άνω των 65 ετών.

Οπως υπογραμμίζει ο Andrea Burchett, δειθύνων σύμβουλος, σε Virgin Red “καθώς συνεχίζονται οι περικοπές στα καθημερινά, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι Βρετανοί αρνούνται να χάσουν τα ταξίδια τους, όπως της Gen Z. Η αίσθηση της περιπέτειας κυριρχεί και εξοικονομούν χρήματα για εμπειρίες που γίνονται μια φορά στη ζωή”.