Σύνταξη: tourismtoday.gr

Όταν οι ταξιδιώτες αναζητούν ένα μέρος για διαμονή στις διακοπές τους, πολλοί παράγοντες επηρεάζουν την απόφαση τους για κράτηση.

Μελέτη του Expedia Group αποκαλύπτει πώς οι τουρίστες εμπνέονται για κράτηση σε ταξίδια.
Η μελέτη που διεξήχθη σε πάνω από 5.000 άτομα σε επτά χώρες ανέλυσε περισσότερες από 70.000 ψηφιακές διαδικτυακές συμπεριφορές.

Η προτιμώμενη πλατφόρμα κρατήσεων

  • Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία (OTA) είναι η προτιμώμενη πλατφόρμα κρατήσεων. Το 59% των επισκεπτών σε ξενοδοχείο έκανε κράτηση για τη διαμονή του σε OTA.
  • Οι ταξιδιώτες συνήθως περνούν πάνω από δύο μήνες (68 ημέρες) ψάχνοντας και προγραμματίζοντας πριν κάνουν κράτηση ξενοδοχείου.
  • Η διαφήμιση επηρέασε το 69% στις κρατήσεις σε ξενοδοχεία, νωρίτερα.
  • Ο χρόνος μεταξύ κράτησης ξενοδοχείου και της έναρξης ενός ταξιδιού είναι 69 ημέρες.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα πρώτα στάδια προγραμματισμού ταξιδιού

Όσοι επιλέγουν ξενοδοχεία βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα πρώτα στάδια του προγραμματισμού του ταξιδιού τους. Η χρήση των social media αναλύεται ως εξής:

  • Instagram: 65%
  • Facebook: 48%
  • YouTube: 41%
  • TikTok: 36%

Σύμφωνα με το Expedia Group σε μια πολυσύχναστη αγορά είναι σημαντικό να τραβήξουν οι ξενοδόχοι την προσοχή των ταξιδιωτών και να τους μετατρέψουν σε άτομα που κάνουν κράτηση.
Αυτό σημαίνει ότι είναι επιτακτική ανάγκη η χρήση νέων εργαλείων τεχνολογίας, ώστε να ξεχωρίζει το ξενοδοχείο τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.