Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις πέντε κορυφαίες τάσεις για ταξίδια που επικρατούν ανάμεσα στους νεαρούς Ασιάτες τουρίστες της Gen Z, αποκαλύπτει έρευνα της Agoda.
Η έρευνα υπογραμμίζει τους μοναδικούς τρόπους με τους οποίους οι ταξιδιώτες ηλικίας 18-27 ετών διαμορφώνουν το μέλλον των ταξιδιών στην Ασία με μια νέα προοπτική, όχι μόνο επηρεάζοντας τις ταξιδιωτικές τάσεις αλλά και θέτοντας το υπόβαθρο για τις μελλοντικές γενιές να εξερευνήσουν τον κόσμο με καινοτόμους τρόπους.
Η νεότερη γενιά βρίσκει έμπνευση στην ψηφιακή σφαίρα, αγκαλιάζει τον αυθορμητισμό και εκτιμά τις κοινές εμπειρίες ενώ βρίσκεται εν κινήσει.
Ποιος είναι ο νέος ταξιδιωτικός οδηγός
Η Gen Z ανοίγει ένα μονοπάτι στα social media, με το TikTok να πρωτοστατεί ως η κορυφαία πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης.
Ενώ οι Millennials βασίζονται στους φίλους και την οικογένεια τους ως την προτιμώμενη πηγή συστάσεων, η Gen Z περιηγείται στο TikTok και το Instagram για να ανακαλύψει την επόμενη περιπέτεια.
Παρά την ψηφιακή επιρροή, οι προσωπικές συστάσεις παραμένουν σε δεύτερη μοίρα, αποδεικνύοντας ότι οι συστάσεις “από στόμα σε στόμα” εξακολουθούν να κυριαρχούν.
Αυθορμητισμός στις κρατήσεις
Σε έναν κόσμο όπου τα σχέδια μπορούν να αλλάξουν σε μια στιγμή, η Gen Z αγκαλιάζει τη συγκίνηση του ταξιδιού της last minute περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά.
Περίπου το 20% της Gen Z κάνει κράτηση για πτήσεις λιγότερο από μία εβδομάδα νωρίτερα, ξεπερνώντας Millennials, Gen X και Baby Boomers.
Το ίδιο και στα καταλύματα για έναν στους τέσσερις, δείχνοντας την τάση του για αυθορμητισμό.
Ταξιδεύοντας δυο-δυο
Για τη Gen Z, τα ταξίδια είναι μια κοινή εμπειρία, με το 38% να προτιμά να εξερευνήσει τον κόσμο με έναν σύντροφο.
Τα ομαδικά ταξίδια με φίλους και οικογενειακές διακοπές κατατάσσονται επίσης ψηλά, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σύνδεσης και της συντροφικότητας στα ταξίδια τους.
Οι Millennials, από την άλλη πλευρά, δίνουν προτεραιότητα στα οικογενειακά ταξίδια, αντανακλώντας μια αλλαγή γενεών στη δυναμική των ταξιδιών.
Εξοικείωση με το κόστος όταν πρόκειται για ταξίδια
Όσον αφορά τα έξοδα ταξιδιού, οι νεότεροι Ασιάτες τουρίστες και οι Millennials βρίσκονται στην ίδια σελίδα.
Και οι δύο γενιές προτιμούν να διατηρούν το κόστος διαμονής κάτω από 50 δολάρια/άτομο/ διανυκτέρευση, με τη Gen Z να είναι πιο διατεθειμένη γι’ αυτό, σε σχέση με τη Millennial.
- Το 32% της Gen Z θα ξοδέψει από 51 έως 100 δολάρια/άτομο/ διανυκτέρευση.
- Το 41% των Millennials θα ξοδέψει από 51 έως 100 δολάρια/άτομο/ διανυκτέρευση.
Αυτή η τάση υπογραμμίζει μια κοινή δέσμευση για οικονομικά ταξίδια χωρίς συμβιβασμούς στις εμπειρίες.
H wanderlust γεφυρώνει το χάσμα των γενεών
Παρά τις διαφορετικές προτιμήσεις που έχουν οι γενιές τουριστών από την Ασία, η επιθυμία να εξερευνήσουν τον κόσμο (wanderlust) είναι καθολική.
Σχεδόν οι μισοί της Gen Z και Millennial σχεδιάζουν να κάνουν ένα έως τρία ταξίδια φέτος, ενώ το ένα τρίτο στοχεύει σε περισσότερα με τέσσερις έως έξι περιπέτειες.
Αυτή η κοινή περιπλάνηση γεφυρώνει το χάσμα των γενεών, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη για τα ταξίδια δεν έχει όρια.