Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι premium ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ που έκαναν κράτηση για διεθνή πτήση τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους έξι μήνες, προτίμησαν ταξιδιωτικό πράκτορα (31%).

Αυτό αποκαλύπτουν πρόσφατα δεδομένα μελέτης από την πλατφόρμα διαχείρισης και αγοράς ταξιδιών με τεχνητή νοημοσύνη Voyagu.
Η μελέτη διεξήχθη από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο του 2022 σε εύπορους διεθνείς Αμερικανούς ταξιδιώτες ηλικίας 40-75 ετών.

Όλοι είχαν κάνει κράτηση για πτήσεις στο εξωτερικό τους τελευταίους έξι μήνες. Και συνήθως κάνουν κράτηση για πολλές πτήσεις κάθε χρόνο.

  • Ετησίως, το 57,4% έκανε κράτηση για δύο έως πέντε πτήσεις.
  • Το 33% έκανε κράτηση για μία πτήση, μέσα σε ένα χρόνο.
  • Το 5,1% έκανε κράτηση για πέντε ή περισσότερες πτήσεις, ετησίως.

Γιατί επιλέγουν ταξιδιωτικό πράκτορα

Όπως επιβεβαίωσαν από τους κύριους λόγους που επιλέγουν ταξιδιωτικό πράκτορα -εκτός από το όφελος της καλύτερης τιμής- είναι η παροχή ανθρώπινης υποστήριξης και η εξειδικευμένη διαχείριση των ξαφνικών αλλαγών σε όλο το ταξίδι.

Ενώ το μερίδιο των online κρατήσεων αυτοεξυπηρέτησης εξακολουθεί να είναι αρκετά υψηλό στο 69% και των κρατήσεων σε ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών στο 41,6%, όταν η τιμή είναι συγκρίσιμη, το 31% προτιμά να κάνει κράτηση με τουριστικό πράκτορα.

  • Το 57% των Αμερικανών πιστεύει ότι θα ωφεληθεί εάν ένας ειδικός χειριστεί τα ζητήματα διακοπών.
  • Το 54% των Gen X (ηλικίες 42-57) και το 48% των Baby Boomers (ηλικίες 58-75) είναι ανοιχτοί στη βοήθεια ειδικών.

«Καθώς η ζήτηση για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια μείωσης, ο ρόλος των πρακτόρων γίνεται πιο σημαντικός και παρέχει πολύτιμες συμβουλές καθώς και άμεση υποστήριξη και διαχείριση ταξιδιού, τονίζει ο Ivan Saprov, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Voyagu.

Ένας κοινός μύθος είναι ότι η χρήση ενός πράκτορα αυξάνει την τιμή του ταξιδιού. Λάθος, γιατί πλέον οι καθημερινές εργασίες στα πρακτορεία αυτοματοποιούνται από τεχνολογικές λύσεις.

Έτσι οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν υπηρεσίες με τις ίδιες ή ακόμη και χαμηλότερες τιμές από ό,τι αν έκαναν κράτηση για το ταξίδι μόνοι τους.»

Το μέγεθος της αγοράς του κλάδου των ταξιδιωτικών πρακτορείων στις ΗΠΑ προβλέπεται να φτάσει τα 48,53 δις δολάρια το 2022.

Οι κύριοι θετικοί παράγοντες που επηρεάζουν τον κλάδο είναι τα διεθνή ταξίδια των Αμερικανών και η μέση έως χαμηλή βαθμολογία κινδύνου ανάπτυξης.