Οι Καναδοί θα συνδυάσουν φέτος την εξ αποστάσεως εργασία και τις διακοπές, επιλέγοντας ένας στους τέσσερις bizcations ταξίδια. Αυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτης της Allianz Global Assistance που διεξήχθη από την Ipsos.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 82% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών θα κάνουν bizcation ταξίδια, ενώ μόνο το 50% των ατόμων άνω των 55 ετών σχεδιάζει να κάνει το ίδιο.

Καθώς ο χώρος εργασίας συνεχίζει να εξελίσσεται, το γραφείο μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να δώσει προτεραιότητα στη διατήρηση των ανθρώπων συνδεδεμένων κατά τις διακοπές.

Όσον αφορά στα καταλύματα, η Allianz λέει ότι έχει δει την τάση του bizcation να διαμορφώνεται με περισσότερη πρόσβαση σε Wi-Fi, χώρους εργασίας, θύρες φόρτισης, συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και υπολογιστές.

Ένα bizcationμπορεί επίσης να μετατραπεί σε ταξίδι bleisure, με τους εργαζόμενους να παίρνουν ρεπό για να ταξιδέψουν και να παρατείνουν το ταξίδι τους κατά τις εβδομάδες ή τους μήνες, ειδικά σε πιο μακρινούς προορισμούς.

Στη μελέτη της Allianz, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μοιράστηκαν τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς:

  • Το 32% σκοπεύει να ταξιδέψει στα αστικά κέντρα του Καναδά.
  • Το 24% θα ταξιδέψει στο Μεξικό ή την Καραϊβική.
  • Το 15% θα κάνει διακοπές στις ΗΠΑ.
  • Το 29% επιλέγει έναν άλλο διεθνή προορισμό.

Το 89% των Καναδών θα αποκτήσει ταξιδιωτική ασφάλιση πριν από την επόμενη απόδραση του.