Πολλές επιχειρήσεις φιλοξενίας κάνουν το λάθος να μην ΄κυνηγούν” τις κριτικές πελατών τους σε μηχανές -ανησυχώντας για αρνητικά σχόλια- αλλά έρευνα της Phocuswright που δημοσιεύει η TripAdvisor (μαζί με συμβουλές για την χρήση των εργαλείων της) δείχνει ότι οι κριτικές προσφέρουν ισχυρή αξία στις επιχειρήσεις φιλοξενίας.
Γιατί οι κριτικές πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας, η απάντηση από την μελέτη της Phocuswright.
1. Κριτικές και κρατήσεις
- Το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι κριτικές τους βοηθούν να επιλέξουν το σωστό ξενοδοχείο.
- 80% διαβάζει τουλάχιστον 6 με 12 κριτικές πριν από την κράτηση.
- 53% δεν κάνει κράτηση πριν διαβάσει τα σχόλια
Παρόμοιες τάσεις ισχύουν και για αξιοθέατα και εστιατόρια:
- Το 68% των ερωτηθέντων λένε ότι οι κριτικές τους βοηθούν να γνωρίσουν αξιοθέατα.
- 64% διαβάζει κριτικές για να βρει καλύτερα εστιατόρια.
Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πώς οι κριτικές μπορούν να επηρεάσουν τις πωλήσεις για όλες τις επιχειρήσεις φιλοξενίας. Τα νέα σχόλια που μοιράζονται οι ταξιδιώτες, είναι στα “συν” για την επιχείρηση σας.
2. Περισσότερες κριτικές οδηγούν σε βάθος χρόνου σε υψηλότερες αξιολογήσεις
Η μέση βαθμολογία κριτικής του TripAdvisor είναι 4.12 / 5.2 και η έρευνα δείχνει ότι οι αξιολογήσεις σε κριτικές συνήθως γίνονται υψηλότερες με την πάροδο του χρόνου.
Οταν η επιχείρηση παίρνει περισσότερες κριτικές, η μέση βαθμολογία αυξάνεται.
Η συνεχής συλλογή κριτικών δίνει μια πιο ακριβή εκτίμηση της επιχείρησης η οποία είναι σημαντική τόσο για εσάς όσο και για δυνητικούς επισκέπτες.
3. Οι αξιολογήσεις βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν
Ο Peter O’Sullivan, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Harington στο Bath, Αγγλία, λέει:
“Μπορούμε να σκεφτόμαστε ότι κάνουμε θαυμάσια δουλειά – αλλά δεν έχει νόημα να σκεφτόμαστε ότι κάνουμε θαυμάσια δουλειά αν οι επισκέπτες δεν το νομίζουν.
Κριτικές και αξιολογήσεις μας δίνουν το πλεονέκτημα εκτίμησης της πραγματικότητας. Είναι ένα εργαλείο για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες και την ποιότητα του προϊόντος που προσφέρουμε. ”
Στην πραγματικότητα, είναι ένας τρόπος για να εκτιμήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Υπογραμμίζουν τι συμβαίνει και που μπορούν να γίνουν βελτιώσεις.
Πώς να συλλέξετε κριτικές
Το 80% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι επικεντρώνονται στις πιο πρόσφατες κριτικές, τονίζει η TripAdvisor υπενθυμίζοντας ότι διαθέτει πολλά δωρεάν εργαλεία για να σας βοηθήσει.
Η TripAdvisor, συμβουλεύει τις επιχειρήσεις που είναι στην πλατφόρμα της:
- Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Express Review για να στείλετε εύκολα βελτιστοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι ακόμα καλύτερο από τη χρήση του δικού σας λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή παρέχει μια αυτόματη υπενθύμιση και έναν λεπτομερή πίνακα ελέγχου που παρακολουθεί την απόδοση κάθε καμπάνιας.
- Για ακόμη περισσότερα εργαλεία, συνδεθείτε στο Κέντρο διαχείρισης και επισκεφτείτε την καρτέλα “Ελεύθερα εργαλεία” στην κορυφή της σελίδας. Εδώ θα βρείτε widgets για την ιστοσελίδα σας και εργαλεία προώθησης όπως αυτοκόλλητα του TripAdvisor και “γράψτε μια κριτική”.