Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) φέρνει την επανάσταση στον τουρισμό και οι τεχνολογίες της χρησιμεύσουν ως το θεμέλιο για την καινοτομία, σύμφωνα με έκθεση της ResearchAndMarkets.com.
Παράγοντες όπως η αναγνώριση προσώπου, ο βιομετρικός έλεγχος ταυτότητας και τα συστήματα επιτήρησης που βασίζονται σε AI εφαρμόζονται σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και ταξιδιωτικούς προορισμούς για να κάνουν τη διαδικασία ασφάλειας πολύ πιο βελτιωμένη, ενώ εντοπίζονται απειλές σε πραγματικό χρόνο.
Οι τεχνολογίες του είδους, έχουν βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τις λύσεις κινητικότητας στον τομέα του τουρισμού. Δίνουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες για καλύτερες εμπειρίες -μειώνοντας τον χρόνο αναμονής- και σωστές εκτιμήσεις άφιξης.
Τα τμήματα AI περιλαμβάνουν διάφορες προηγμένες τεχνολογίες όπως η μηχανική εκμάθηση, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP), η όραση υπολογιστή και η προγνωστική ανάλυση.
Αυτά, διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη μεταμόρφωση της τουριστικής βιομηχανίας. Προβλέποντας συμπεριφορές πελατών, όπως πρότυπα σε κρατήσεις ή καθυστερήσεις αεροπορικών εταιρειών, τα αναλυτικά στοιχεία επιτρέπουν στις εταιρείες να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων που ενισχύουν την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται από ιστότοπους για κρατήσεις οδηγούν σε πιο προσαρμοσμένες προτάσεις, δυναμική τιμολόγηση και πιο εύχρηστες διεπαφές χρήστη. Διευκολύνουν τις συγκρίσεις των χρηστών και τους επιτρέπουν να λαμβάνουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις.
Πώς μεταμορφώνει τα ταξίδια η τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει ρόλο στον βαθύ μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, στην καινοτομία και στην ανάπτυξη στον τουριστικό τομέα.
- Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις μπορούν πλέον να αναλύουν μεγάλο όγκο πληροφοριών και να βρίσκουν τάσεις για τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Παράλληλα, τους διευκολύνει να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως δυναμική τιμολόγηση ή προσαρμοσμένες προσφορές, χρησιμοποιώντας μηχανική εκμάθηση.
- Οι γραμμές κρουαζιέρας και οι υπηρεσίες πορθμείων χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουν τον σχεδιασμό δρομολογίων, τις εμπειρίες επί του σκάφους, ακόμη και τις δυνατότητες ενός σεναρίου ασφάλειας μέσω αναλυτικών στοιχείων.
- Οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη μέσω αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης στους πελάτες με τη μορφή chatbots.
Η βελτιστοποίηση στις πτήσεις, η παρακολούθηση στις αποσκευές, συμβάλλουν μεταξύ άλλων σε μια εμπειρία καλύτερης ποιότητας. - Στα σιδηροδρομικά και οδικά ταξίδια, η χρήση AI ενισχύει τον προγραμματισμό, την επικοινωνία με τους επιβάτες καθώς και την εφαρμογή ισχυρών μέτρων ασφαλείας.