Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Χονγκ Κονγκ στοχεύει να αυξήσει την τουριστική αξία του στα 15.46 δις δολάρια έως το 2029, εστιάζοντας στην καινοτομία, την έξυπνη τεχνολογία, τους επισκέπτες υψηλής αξίας και τη συμμετοχή της κοινότητας.

Το σχέδιο Hong Kong Tourism Blueprint 2.0 πρόκειται να μεταμορφώσει τον τουριστικό τομέα της περιοχής, με τολμηρές πρωτοβουλίες που συνδυάζουν την πολιτιστική καινοτομία και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Ο ρόλος του Χονγκ Κονγκ ως παγκόσμιου τουριστικού κέντρου που υποστηρίζεται από πολιτικές της κεντρικής κυβέρνησης έχει ως επίκεντρο την ουσιαστική συμβολή της κοινοτικής συνεργασίας στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών επισκεπτών.
Παράλληλα, ενισχύει τα δυνατά σημεία του παραδοσιακού τουρισμού με στόχο να διερευνηθούν νέες ευκαιρίες.

Οι τέσσερις στρατηγικοί πυλώνες του Hong Kong Tourism Blueprint 2.0

  • Ενίσχυση της θέσης του Χονγκ Κονγκ ως κορυφαίου τουριστικού κόμβου: Το Χονγκ Κονγκ στοχεύει να αξιοποιήσει τη μοναδική του θέση ως σταυροδρόμι Ανατολής και Δύσης, ενισχύοντας την απήχησή του ως διεθνούς τουριστικού κόμβου και πολιτιστικού σταυροδρόμι.
    Το σχέδιο επικεντρώνεται στην ενθάρρυνση των ταξιδιών πολλαπλών προορισμών και στην προβολή της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς του Χονγκ Κονγκ.
  • Επέκταση και διαφοροποίηση των αγορών επισκεπτών: Μια κεντρική πτυχή του νέου τουριστικού σχεδίου είναι η διαφοροποίηση των αγορών προέλευσης. Το επίκεντρο είναι η προσέλκυση επισκεπτών υψηλής αξίας για μια νύχτα και η στόχευση αναδυόμενων ομάδων όπως οι μεγαλύτεροι ταξιδιώτες, οι οικογένειες και οι νέοι.
    Η στρατηγική στοχεύει επίσης να ενισχύσει την απήχηση του Χονγκ Κονγκ για συναντήσεις, κίνητρα, συνέδρια, εκθέσεις και τουρισμό κρουαζιέρας.
  • Αγκαλιάζοντας τον Έξυπνο Τουρισμό με 19 συγκεκριμένα μέτρα: Το Χονγκ Κονγκ σχεδιάζει να εφαρμόσει τεχνολογίες αιχμής, όπως τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλα δεδομένα και ψηφιακές πλατφόρμες, για να προωθήσει τον έξυπνο τουρισμό.
    Οι τεχνολογίες θα βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών εξορθολογίζοντας τις υπηρεσίες και καθιστώντας τα ταξίδια πιο αποτελεσματικά, ανταγωνιστικά και ευχάριστα.
  • Βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών: Το σχέδιο περιλαμβάνει 31 μέτρα που στοχεύουν στην ενίσχυση των υπηρεσιών που σχετίζονται με τον τουρισμό.
    Αυτές οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των ταλέντων του κλάδου, στην αναβάθμιση των υποδομών και στην προσφορά καλύτερης υποστήριξης στους ενδιαφερόμενους για να διασφαλιστεί ότι το Χονγκ Κονγκ προσφέρει σταθερά μια εμπειρία επισκεπτών υψηλής ποιότητας.

Δέσμευση στη βιωσιμότητα

Η αειφορία είναι ένα βασικό θέμα του σχεδίου, με έμφαση στον ποιοτικό τουρισμό και όχι στην ποσότητα.

Το Χονγκ Κονγκ στοχεύει να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμου τουρισμού, χρησιμοποιώντας εκδηλώσεις και φεστιβάλ για να δώσει ενέργεια στην τουριστική σκηνή του και να δημιουργήσει μια εμπειρία «σπίτι, μακριά από το σπίτι» για τους ταξιδιώτες.