Ορισμένα τουριστικά γραφεία της Αμερικής χρησιμοποιούν δεδομένα κινητής τηλεφωνίας γεωεντοπισμού για να εντοπίσουν επισκέπτες που μένουν με φίλους και συγγενείς με στόχο να βελτιώσουν τις εκστρατείες τους μάρκετινγκ.

Τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας γεωεντοπισμού επιτρέπουν στους προορισμούς να παρακολουθούν τη συνολική κίνηση των επισκεπτών γύρω από αυτούς καθώς και τον χρόνο που αφιερώνουν εκεί, διατηρώντας φυσικά πλήρη ανωνυμία.

Περισσότερα τουριστικά γραφεία εκμεταλλεύονται τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας γεωγραφικής τοποθεσίας για να μελετήσουν τις αγορές επισκεπτών τους. Το Meet Boston, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί δεδομένα κινητής τηλεφωνίας για να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών του να διαδώσει τον τουριστικό πλούτο σε περισσότερες γειτονιές.

Οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται φίλους και συγγενείς, το οποίο συνήθως ονομάζεται VFR, είναι μια ομάδα που συχνά παραβλέπεται και είναι δύσκολο να μετρηθεί για προορισμούς, επειδή πολύ συχνά δεν μένουν σε καταλύματα με πληρωμή, όπως ξενοδοχεία. Τα τουριστικά γραφεία στηρίζονται ιστορικά στα ξενοδοχεία τους για να μάθουν πόσους επισκέπτες έχουν και από πού προέρχονται.

Τα πρακτορεία προσπαθούν να μηδενίσουν το τμήμα VFR, το οποίο αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος των μη καταγεγραμμένων επισκεπτών. «Ίσως το 70% όσων έρχονται στον προορισμό μας μένουν στην πραγματικότητα με την οικογένεια και τους φίλους», δήλωσε ο Brian Hall, επικεφαλής μάρκετινγκ της Explore St. Louis, η οποία άρχισε να χρησιμοποιεί δεδομένα VFR πέρυσι.

Το τμήμα VFR είναι συνήθως ελαστικό και θα συνεχίσει να ταξιδεύει κατά τη διάρκεια της ύφεσης. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι αεροπορικές εταιρείες ακολούθησαν αυτό το τμήμα επειδή ήταν ο μόνος όμιλος που δεν σταμάτησε να πετάει.

Ωστόσο, αυτή η ομάδα ιστορικά χαρακτηρίστηκε στερεότυπα ως τμήμα χαμηλών δαπανών που δεν είναι πιθανό να ξεσπάσει. «Είναι ένα τεράστιο τμήμα και δεν είναι ότι δεν ξοδεύουν χρήματα. Δεν είναι ότι δεν είναι εμπορεύσιμα. Απλώς ταξιδεύουν με λίγο διαφορετικό τρόπο από ό,τι πιστεύουμε συνήθως», δήλωσε ο Dan Roberts, αντιπρόεδρος έρευνας και στρατηγικής της Virginia Tourism Corporation, η οποία άρχισε να χρησιμοποιεί τα δεδομένα πέρυσι.

Τα πρακτορεία προφανώς θα προτιμούσαν περισσότεροι από τους  VRF ταξιδιώτες να μένουν σε ξενοδοχεία, επειδή θα μεταφραζόταν σε περισσότερες δαπάνες και μεγαλύτερη πληρότητα για αυτά. Ωστόσο, οι επισκέπτες δεν θα παραλείψουν ευκαιρίες για εξοικονόμηση χρημάτων, ειδικά καθώς οι τιμές των ξενοδοχείων παραμένουν υψηλές.