Μία κακή ταξιδιωτική εμπειρία είναι πολύ πιθανό να προκύψει λόγω λανθασμένου προγραμματισμού ή έλλειψης προνοητικότητας, μολονότι το ταξίδι είναι ταυτισμένο στη συνείδηση όλων ως μία ιδιαίτερως ευχάριστη διαδικασία.

Για παράδειγμα, η απώλεια των αποσκευών πριν ή κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού μπορεί να μετατρέψει τις διακοπές σε πονοκέφαλο, και το ίδιο μπορεί να συμβεί εάν δεν υπάρχει έλεγχος στο χρονοδιάγραμμα των μετακινήσεων με αποτέλεσμα καθυστερήσεις που στοιχίζουν και σε χρήμα.

Στο πλαίαιο αυτό ταξιδιωτικοί πράκτορες από την Αμερικανική Εταιρεία Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA) συστήνουν μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές τους για ένα ευχάριστο ταξίδι χωρίς προβλήματα και ενοχλήσεις που μπορεί να προκύψουν.

Ταξιδέψτε νωρίς πριν από μια κρουαζιέρα

Όταν οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν διακοπές κρουαζιέρας με καθορισμένη ημερομηνία αναχώρησης, θα πρέπει πάντα να αφήνουν επιπλέον χρόνο στον προγραμματισμό σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Αυτό προτείνει η υπεύθυνη σχεδιασμού κρουαζιέρας κ. Jen Rosa. Συγκεκριμένα, προτείνει η αφίξη στον προορισμό αναχώρησης να γίνεται δύο ημέρες νωρίτερα, αν είναι δυνατόν.

Παρακολουθήστε τις αποσκευές σας

Οι χαμένες αποσκευές μπορεί να είναι ένας εφιάλτης για τους ταξιδιώτες, αλλά δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κ. Pamela Fierro της Coastwise Travel συνιστά να διαχειρίζεστε τους κινδύνους απώλειας των αποσκευών σας και να είστε προληπτικοί όσον αφορά τον εντοπισμό τους. Συνιστά τη χρήση συσκευών παρακολούθησης, όπως Apple AirTag ή Tile, τόσο σε παραδοτέες όσο και σε χειραποσκευές.

Κάντε απευθείας κράτηση πτήσεων με αεροπορικές εταιρείες

Η κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων μέσω τρίτων, όπως η Expedia και η Priceline, μπορεί να αποδειχθεί μπελάς, ειδικά σε περιπτώσεις όπου η πτήση σας καθυστερεί ή επαναπρογραμματίζεται ή χρειάζεται να κάνετε εκ νέου κράτηση σε διαφορετικές ημερομηνίες. Εξάλλου, οι τρίτες εταιρείες και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) συνήθως δεν έχουν το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών ή τις ίδιες ευέλικτες πολιτικές επανακρατήσεων όπως ορισμένες αεροπορικές εταιρείες. Τα παραπάνω συνιστά η ταξιδιωτική πράκτορας κ. Carol Karp της Karp Travel and Cruises

Ελέγχετε τακτικά την ημερομηνία λήξης του διαβατηρίου σας

Φανταστείτε ότι κλείσατε ένα ονειρεμένο ταξίδι που απέχει λίγες εβδομάδες από την αναχώρηση και ξαφνικά ανακαλύπτετε ότι το διαβατήριό σας λήγει ακριβώς πριν ή μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση. Με τις καθυστερήσεις διαβατηρίων να εξακολουθούν και ακόμη και οι ανανεώσεις να διαρκούν έως και 12 ή 15 εβδομάδες για την ώρα, το πρόβλημα είναι μεγάλο. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που ο ταξιδιωτικός πράκτορας κ. Thomas Carpenter της Huckleberry Travel συνιστά να ελέγχετε τακτικά την ημερομηνία του διαβατηρίου σας και να γνωρίζετε πάντα πόσο χρόνο έχετε στη διάθεσή σας για έκδοση ή ανανέωση.

Αγοράστε ταξιδιωτική ασφάλιση

Ο κ. Carpenter προσθέτει επίσης ότι θα πρέπει να αγοράσετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης και ότι ένα ποιοτικό συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης  το οποίο  προστατεύει  πολλά περισσότερα από απροσδόκητες ακυρώσεις. Υπογραμμίζει ότι οι πολιτικές που συνιστά στους πελάτες έχουν κάλυψη για ιατρική κάλυψη έκτακτης ανάγκης, χαμένες και κλεμμένες αποσκευές ή προσωπικά αντικείμενα, διακοπή ταξιδιού, καθυστερήσεις ταξιδιού και πολλά άλλα.

Συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία

Τέλος, ο ταξιδιωτικός πράκτορας κ.Cyndi Williams του Wanderlust Campus επισημαίνει ότι το να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε σωστά ένα ταξίδι είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε να πάει κάτι στραβά. Αν και μπορείτε πάντα να προγραμματίζετε κάθε πτυχή των διακοπών σας μόνοι σας, η βοήθεια από πιστοποιημένο ταξιδιωτικό σύμβουλο μπορεί να σας βοηθήσει με τον προγραμματισμό, την εξυπηρέτηση μιας κράτησης, ακόμη κι αν είστε σε κατάσταση αναμονής, για να βοηθήσετε στην επίλυση προβλημάτων που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.