Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν το χάος με τις χειραποσκευές ζητώντας από τους ταξιδιώτες να δηλώσουν τις διαστάσεις πριν από την πτήση.
Αυτό αποκάλυψαν σχετικές δοκιμές που πραγματοποίησε ομάδα από το πανεπιστήμιο Ντελφτ της Ολλανδίας.

Στις δοκιμές, οι επιβάτες έπρεπε να δηλώσουν το βάρος και το μέγεθος της βαλίτσας πολύ πριν από την πτήση. Αυτό επέτρεψε στην αεροπορική εταιρεία να καταλάβει πού να αποθηκεύσει τις χειραποσκευές πριν το αεροπλάνο γεμίσει με ταξιδιώτες που προσπαθούσαν να το κάνουν οι ίδιοι.

Σύμφωνα με τους ειδικούς από το πανεπιστήμιο “η φόρτωση ήταν πιο αποτελεσματική και ένα πρόσθετο πλεονέκτημα ήταν ότι ο επιβάτης έβρισκε αμέσως τη θέση του. Συνεπώς, η επιβίβαση γινόταν ταχύτερα. Η διαφορά ήταν τεράστια”.

Το πανεπιστήμιο Ντελφτ βρίσκεται σε συζητήσεις με αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να εφαρμόσουν την ιδέα.
Ωστόσο, τα συνδικάτα των εργαζομένων στις αεροπορικές εταιρείες θα προτιμούσαν ένα τυποποιημένο μέγεθος για τις χειραποσκευές και περισσότερους ελέγχους στο check-in.

Καθώς όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες χρεώνουν τις παραδοτέες αποσκευές, οι επιβάτες ταξιδεύουν όλο και περισσότερο μόνο με χειραποσκευές.
Αυτό μερικές φορές έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότερες χειραποσκευές από όσες μπορούν να βολευτούν στην καμπίνα.

Οι ταξιδιώτες θα αρχίσουν να πληρώνουν για τις χειραποσκευές στην οικονομική αεροπορική εταιρεία Transavia από σήμερα Τετάρτη, αλλά αυτό είναι μόνο μια μερική λύση στο πρόβλημα του χώρου της καμπίνας.