Σύνταξη: tourismtoday.gr

Όσο καλή και σημαντική είναι η ενεργή παρουσία στα social media, οι διαφημίσεις θα είναι απαραίτητες. Και είναι το μοναδικό εργαλείο προσέγγισης σε νέο και ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό.

Σε αντίθεση με πολλά διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία ( OTA) που επενδύουν εκατομμύρια ετησίως σε μάρκετινγκ επί πληρωμή, η στρατηγική του Hopper είναι να επενδύει σε καμπάνιες σε κοινωνικά κανάλια. Πιστεύει ότι αυτό είναι πιο οικονομικό με το κόστος ανά εγκατάσταση εφαρμογής. Και είναι συχνά χαμηλότερο από αυτό που πληρώνουν οι OTA για κλικ.

Η Hopper έχει μάθει πολλά για το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Όπως ότι υπάρχουν  οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης των χρηστών. Καθώς και μικρή συσχέτιση μεταξύ του προϋπολογισμού παραγωγής και της επιτυχίας μιας καμπάνιας.

Η Hopper αναζητά την απόλυτη μέτρηση κρατήσεων, την εμβέλεια των καμπανιών και τη διατήρηση των χρηστών εφαρμογών. Και μοιράζεται τα μυστικά για το πώς να αποκτήσετε πελάτες μέσω πληρωμένων εκστρατειών social media.

Ορίστε τους στόχους σας

Γράψτε μια λίστα με όλα όσα θέλετε από τη δραστηριότητα μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, δώστε προτεραιότητα σε όρους αξίας για την επιχείρηση σας.

Περιγράψτε το κοινό σας

Πρέπει επίσης να διευκρινίσετε σε ποιον προσπαθείτε να επικοινωνήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια κοινωνικά κανάλια θα είναι πιο αποτελεσματικά για τους στόχους σας.
Ανάλογα με το ποιος είναι ο δημογραφικός στόχος σας, θα αποφασίσετε να δώσετε προτεραιότητα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.

Έρευνα αγοράς

Η ανάλυση της δραστηριότητας μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων των ανταγωνιστών σας είναι ένα σημαντικό και πολύτιμο μέρος της στρατηγικής σας.

Σε τελική ανάλυση, το κοινό-στόχος τους είναι το κοινό-στόχο σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για έρευνα:

  • Σε ποιες πλατφόρμες είναι πιο ενεργοί.
  • Τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύουν.
  • Πόση μέση αφοσίωση παίρνουν.
  • Τι hashtags χρησιμοποιούν.
  • Τι ύφος χρησιμοποιούν.
  • Τι είδους συνομιλίες έχουν με το κοινό τους.
  • Τι δράσεις προωθούν.

Προτεραιότητα σε αποτελεσματικά δίκτυα

Δώστε προτεραιότητα σε δίκτυα που είναι τα πιο αποτελεσματικά για το κοινό και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Εστιάστε στην παραγωγή διαφορετικών ειδών περιεχομένου για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Για οπτικό μάρκετινγκ, το Instagram πρέπει να είναι η προφανής επιλογή. Σε αντίθεση, εάν είστε πάροχος υπηρεσιών B2B, πιθανότατα θα βρείτε το Twitter ή το LinkedIn πιο αποτελεσματικό.

Ορίστε οδηγίες για την επωνυμία σας

Οι οδηγίες επωνυμίας πρέπει να καλύπτουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τη δραστηριότητα της επωνυμίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να είναι σαφείς και προσιτές σε όλους με πρόσβαση στους κοινωνικούς λογαριασμούς.

Η περιγραφή αυτών των λεπτομερειών από νωρίς στη στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα συνεπές και αναγνωρίσιμο πρόσωπο επωνυμίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για παράδειγμα τι είδους γλώσσα χρησιμοποιείται, ποια hashtag, το πρωτόκολλο αλληλεπίδρασης με το κοινό σας.

Σχεδιάστε το περιεχόμενο σας

Στο πιο δημιουργικό μέρος θα αποφασίσετε ποιος τύπος περιεχομένου θα επιτύχει καλύτερα τους στόχους σας σε κάθε κοινωνικό δίκτυο.
Αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τους πόρους. Αλλά κατά κύριο λόγο συνεπάγεται στάθμιση σε:

  • Φωτογραφίες
  • Βίντεο
  • Γραφικά
  • Άρθρα
  • Ζωντανές ροές
  • Ιστορίες

Σκεφτείτε πρώτα το κινητό

Μια απλή αλλά σημαντική συμβουλή είναι ότι όλες οι διαφημίσεις σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν για κινητά, καθώς εκεί το βλέπει η πλειοψηφία του κοινού.
Αυτό σημαίνει κάθετο περιεχόμενο, emoji και εικόνες υψηλής ανάλυσης.

Όχι μόνο τα κατακόρυφα βίντεο και οι φωτογραφίες σημαίνουν ότι οι χρήστες δεν χρειάζεται να περιστρέφουν τις οθόνες του τηλεφώνου τους, αλλά κυριαρχούν και στη ροή ειδήσεων για κινητά.

Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ένα τεράστιο έργο, ειδικά όταν δραστηριοποιείτε σε πολλά διαφορετικά κανάλια.

Χωρίς επαρκή προγραμματισμό, είναι εύκολο να δημοσιεύσετε σποραδικά ή να παραμελήσετε ορισμένα κοινωνικά δίκτυα.

Ο καλύτερος τρόπος για να μείνετε ενημερωμένοι σε αυτό το περιεχόμενο είναι να χρησιμοποιήσετε ένα ημερολόγιο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Έτσι μπορείτε να δείτε πόσο συχνά δημοσιεύετε και να διασφαλίζετε τη συνοχή των δημοσιεύσεων .

Χρησιμοποιώντας ένα ημερολόγιο περιεχομένου, μπορείτε να προγραμματίσετε εκδηλώσεις για μεγάλα γεγονότα ή ορόσημα ή ανακοινώσεις.

Προγραμματισμός περιεχομένου κοινωνικών μέσων

Αν θέλετε να εξοικονομήσετε ώρες και γενικά να βελτιώσετε την ποιότητα του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, πρέπει να προγραμματίσετε περιεχόμενο.

Ο προγραμματισμός του περιεχομένου των κοινωνικών μέσων εκ των προτέρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα. Και ελευθερώνει περισσότερο χρόνο για τη δημιουργία περιεχομένου και άλλες δημιουργικές πτυχές του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Παρακολούθηση των μετρήσεων σας

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ότι παρακολουθείτε τις μετρήσεις που συνδέονται με τους στόχους σας για κάθε κοινωνικό δίκτυο.

Μπορεί πιστεύετε ότι μια καμπάνια στο Facebook είναι εξαιρετική, αλλά αν δεν έχει απόδοση, τότε είναι χάσιμο χρόνου και πόρων.

Παρακολουθώντας βασικές μετρήσεις, μπορείτε να αναπτύξετε και να βελτιστοποιήσετε τη δραστηριότητα σας και να γίνετε εξαιρετικοί στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.