Εάν είστε ξενοδόχος, πιθανότατα αναζητείτε διάφορους τρόπους, για να αυξήσετε την προβολή σας online.
Άλλωστε, δεδομένου ότι ποσοστό άνω του 80% των ταξιδιωτικών κρατήσεων πραγματοποιούνται μέσω μιας ιστοσελίδας ή μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές, χωρίς ανθρώπινη αλληλεπίδραση, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να έχουν ισχυρή online παρουσία, για να μπορεί κανείς να αναζητήσει εύκολα τα καταλύματα τους online.
Η trivago μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό και δείχνει τον τρόπο.
Να πώς μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή των ταξιδιωτών και να προωθήσετε σε αυτούς το κατάλυμα σας με 4 εύκολα βήματα:

1. Εγγραφείτε δωρεάν

Στα αποτελέσματα αναζήτησής της, η trivago συγκρίνει και εμφανίζει προσφορές από εκατοντάδες κανάλια κρατήσεων. Ακόμη και εάν δεν έχετε εγγραφεί στο trivago Business Studio, αλλά συνεργάζεστε με τουλάχιστον ένα από αυτά τα κανάλια κρατήσεων, το κατάλυμα σας θα εμφανίζεται ήδη στην trivago. Αυτό συμβαίνει επειδή τα κανάλια κρατήσεων μας παρέχουν περιεχόμενο σχετικά με το κατάλυμα σας, όπως φωτογραφίες, βασικές πληροφορίες και τιμές.

Ωστόσο, το προφίλ του καταλύματος σας στην trivago μπορεί να μην εμφανίζεται όπως θα θέλατε ή μπορεί να μην είναι καν ενημερωμένο. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε απλώς να εγγράψετε το κατάλυμα σας δωρεάν στο trivago Business Studio.

2. Διαχειριστείτε το προφίλ του καταλύματος σας

Το προφίλ του καταλύματος σας στην trivago δημιουργείται με φωτογραφίες, περιγραφή και παροχές. Μόλις εγγραφείτε, μπορείτε να δημιουργήσετε το προφίλ του καταλύματος σας και να το διαχειριστείτε δωρεάν. Μεταβείτε στην εφαρμογή Λεπτομέρειες καταλύματος στο trivago Business Studio, για να ενημερώσετε τις πληροφορίες του καταλύματος σας.
Οι Λεπτομέρειες καταλύματος είναι ένα απλό, αλλά ουσιαστικό κομμάτι της online απόδοσής σας.
Δεν είναι ούτε κάτι το ιδιαίτερο ούτε κάτι περίπλοκο. Ωστόσο, εάν τις παραμελήσετε, μπορεί να χάσετε αμέσως πελάτες.

Στην εφαρμογή Λεπτομέρειες καταλύματος, μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του καταλύματος σας, να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και να τοποθετήσετε το κατάλυμα σας στη σωστή τοποθεσία στον χάρτη, μεταβαίνοντας στην καρτέλα Βασικές πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την καρτέλα Φωτογραφίες, για να προσθέσετε ή να ενημερώσετε την κύρια φωτογραφία του καταλύματος σας, καθώς επίσης να ανεβάσετε φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας, της τοποθεσίας ή των υπηρεσιών σας στο προφίλ σας, ώστε να το κάνετε να φαίνεται πιο ελκυστικό στους ταξιδιώτες.
Σε αυτήν την εφαρμογή, μπορείτε επίσης να προσθέσετε ή να ενημερώσετε την περιγραφή του ξενοδοχείου σας σε διάφορες γλώσσες, μεταβαίνοντας στην καρτέλα Περιγραφή.

Αυτή η εφαρμογή σάς αναφέρει τον Βαθμό Ποιότητας Προφίλ σας στην trivago, δίνοντάς σας μια βαθμολογία από 0 έως 100 τοις εκατό με βάση την πληρότητά του. Αφού αναλύσει το προφίλ σας, σας παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές για τον τρόπο συμπλήρωσής του με ότι ακριβώς λείπει. Όσο περισσότερες συμβουλές ακολουθήσετε τόσο υψηλότερη θα είναι η βαθμολογία σας και μεγαλύτερη η επιτυχία σας στην trivago.

3. Παρακολουθήστε την απόδοση του προφίλ σας

Με την άλλη εφαρμογή της trivago, την Απόδοση Προφίλ, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε σημαντικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με το προφίλ σας στην trivago.
Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την επιτυχία του προφίλ σας και να σας υποστηρίξουν στη λήψη αποφάσεων για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων.

Αυτή η εφαρμογή σάς δείχνει τη μετατροπή επισκέψεων σε ηλεκτρονικές αγορές, η οποία σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τη διαδρομή του ταξιδιώτη από την αρχική αναζήτησή του στην trivago έως τη μετάβασή του στην προσφορά του ξενοδοχείου σας, καθώς και την Απόδοσή σας στην trivago, η οποία σας βοηθά να παρακολουθείτε την αλληλεπίδραση του ταξιδιώτη με το προφίλ σας στην trivago, που υπολογίζεται σε ποσοστά εμφανίσεων, κλικ και κλικ ανά εμφάνιση.

4. Παρακολουθήστε την online φήμη του καταλύματος σας

Η αξιολόγηση και παρακολούθηση των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ αποτελεί κύριο στοιχείο μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Με τη βοήθεια της εφαρμογής Βαθμολογία πελατών, μπορείτε να βλέπετε μια επισκόπηση της online φήμης του καταλύματος σας σε εκατοντάδες ιστοσελίδες κρατήσεων.

Με αυτά τα συγκεντρωτικά δεδομένα, μπορείτε να ενημερώνεστε συνεχώς για την online φήμη σας, να μαθαίνετε από τους πελάτες σας τις ανάγκες τους και να κατανοείτε τι είναι αυτό που αναζητούν.
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το εύρος των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και να επιλέξετε πιο εστιασμένες και στοχευμένες λύσεις.

Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατανοήσετε ποια είναι τα δυνατά σημεία και οι αδυναμίες του καταλύματος σας και των υπηρεσιών σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να προωθήσετε εύκολα τα σημεία στα οποία διαπρέπετε και να βελτιώσετε τα αδύναμα σημεία σας.