Για κάποιους, η πολυτέλεια είναι τόσο απλή όσο είναι η δυνατότητα να συγκεντρωθούν όλα τα μέλη της οικογένειάς τους σε ένα μέρος για διακοπές, ενώ για άλλους να κάνουν διακοπές σε σουίτα με μπάτλερ.

“Είναι δική σας δουλειά να ερμηνεύσετε την αξία για τον κάθε ταξιδιώτη, επισημαίνει στους τουριστικούς πράκτορες ο Larry Pimentel, πρόεδρος της Azamara Club Cruises και βετεράνος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, μιλώντας σε συνέδριο του κλάδου στην Φλόριντα.

Σύμφωνα με έρευνα της Royal Caribbean Cruises Limited -μητρική εταιρεία της Azamara Club Cruises:

  • Οι Baby Boomers έχουν πολλά χρήματα να δαπανήσουν μέχρι το 2049 και τους αρέσει να ταξιδεύουν.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας (με ρευστότητα 1 εκατ. δολαρίων) δεν δελεάζονται από την τιμή, αλλά από τις εμπειρίες.

Επιπλέον, 10.000 άνθρωποι αναμένεται σύντομα να φτάσουν την ηλικία συνταξιοδότησης των 65 ετών και σε πολλές περιπτώσεις αυτοί οι Baby Boomers δεν συνταξιοδοτούνται, αλλά ανανεώνουν τη σταδιοδρομία τους ανοίγοντας νέες επιχειρήσεις. Γιατί; Επειδή είναι υπάλληλοι θέλουν χρήματα για να κάνουν ταξίδια που πριν δεν άντεχαν οικονομικά.

Πώς να προσεγγίσετε ταξιδιώτες πολυτελείας

Σύμφωνα με τον Larry Pimentel, υπάρχουν 3 σημαντικά στοιχεία που πρέπει να θυμάστε κατά την πώληση στον ταξιδιώτη πολυτέλειας και είναι:

  • Αποκλειστικότητα
  • Αυθεντικότητα
  • Εμπειρίες

Στους πράκτορες που πωλούν ταξίδια πολυτελείας, ο βετεράνος της τουριστικής βιομηχανίας, συνιστά:

1. Ζήστε τον κόσμο και τα προϊόντα που πουλάτε. Το ταξίδι σκοτώνει τις προκαταλήψεις και δεν υπάρχει ποτέ τέλος στην εκπαίδευση σας.
2. Να συμβαδίζετε με τις παγκόσμιες τάσεις και γεύσεις πολυτέλειας.
3. Ορίστε στόχους και έχετε ένα σχέδιο. Αν δεν έχετε κάποιο σχέδιο, ίσως να μην πάτε εκεί που θέλετε να πάτε.
4. Ακούστε περισσότερο και μιλήστε λιγότερο.
5. Μην χάσετε χρόνο, κλείστε την πώληση. Ρωτήστε τους: “Έτσι, θέλετε να κάνετε κράτηση τον Ιούνιο;” ή “Ποια καμπίνα προτιμάτε;”

“Τα πολυτελή ταξίδια αυξάνονται και εξελίσσονται, επισημαίνει ο Larry Pimentel. Αν θέλετε να παίξετε σε αυτόν τον τομέα, πείτε “μπορώ “.  Ακόμα και αν αποτύχετε, σηκωθείτε και δοκιμάστε ξανά. Η δύναμη είναι μέσα σας.”