Για κάποιους, η πολυτέλεια είναι τόσο απλή όσο είναι η δυνατότητα να συγκεντρωθούν όλα τα μέλη της οικογένειάς τους σε ένα μέρος για διακοπές. Για κάποιους άλλους είναι να κάνουν διακοπές σε σουίτα με μπάτλερ ή να πετούν με ιδιωτικό αεροπλάνο. Και οι δύο αυτοί τύποι ταξιδιωτών πολυτελείας ανήκουν στην γενιά Baby Boomers (συνταξιούχων), σύμφωνα με έρευνα της Royal Caribbean Cruises Limited.

Προφίλ Baby Boomers ταξιδιωτών

  • Οι Baby Boomers έχουν πολλά χρήματα να δαπανήσουν μέχρι το 2049 και τους αρέσει να ταξιδεύουν.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας (με ρευστότητα 1 εκατ. δολαρίων) δεν δελεάζονται από την τιμή, αλλά από τις εμπειρίες.

Επιπλέον, 10.000 άνθρωποι αναμένεται σύντομα να φτάσουν την ηλικία συνταξιοδότησης των 65 ετών και σε πολλές περιπτώσεις αυτοί οι Baby Boomers δεν συνταξιοδοτούνται, αλλά ανανεώνουν τη σταδιοδρομία τους ανοίγοντας νέες επιχειρήσεις.
Γιατί; Επειδή είναι υπάλληλοι θέλουν χρήματα για να κάνουν ταξίδια που πριν δεν άντεχαν οικονομικά.

Τι πρέπει να κάνουν οι πράκτορες που πωλούν ταξίδια πολυτελείας

  1. Να ζήσουν τον κόσμο και τα προϊόντα που πωλούν. Το ταξίδι σκοτώνει τις προκαταλήψεις και δεν υπάρχει ποτέ τέλος στην εκπαίδευση.
  2. Να συμβαδίζουν με τις παγκόσμιες τάσεις πολυτέλειας.
    Να ορίσουν στόχους και να έχουν σχέδιο. Αν δεν έχετε κάποιο σχέδιο, ίσως να μην πάτε εκεί που θέλετε να πάτε.
  3. Να ακούν περισσότερο και μιλούν λιγότερο.
  4. Να μην χάνουν χρόνο και να κλείσουν την πώληση. Ρωτήστε τους: “Έτσι, θέλετε να κάνετε κράτηση τον Ιούνιο;” ή “Ποια καμπίνα προτιμάτε;”