Το Facebook Live δεν ήταν μόνο ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ, αλλά και ένας διασκεδαστικός τρόπος για να συνδεθούν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία με τους πελάτες τους και να προσελκύσουν και νέους.

Αυτό τόνισαν μεταξύ άλλων ειδικοί σε ημερίδα της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτορείων του Καναδά (ACTA)  για την επιχειρηματική ανάπτυξη και στρατηγική εταιρική σχέση.

Όπως επεσήμαναν οι σπεσιαλίστες του είδους “το livestreaming είναι το μέλλον στην άμεση διάδοση ενός περιεχομένου στους καταναλωτές και το Facebook είναι ο μεγαλύτερος συνάδελφος μάρκετινγκ πληροφοριών στον πλανήτη”.

Η ζωντανή ροή είναι αυθεντική και μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους πελάτες, υπογράμμισαν και το “live” συγκεντρώνει υψηλότερη θεαματικότητα στα social media.

“Οι επαγγελματίες του ταξιδιού ξοδεύουν το 80% του χρόνου τους στην εκπαίδευση των προϊόντων τους και μόνο το 20% στην προσέλκυση και το μάρκετινγκ των πελατών, υποστήριξαν οι ομιλητές. Πρέπει να υπάρχει καλύτερη ισορροπία και το Facebook Live είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την προώθηση.

Οι καταναλωτές θέλουν τις συμβουλές των ειδικών, θέλουν να γνωρίζουν τις αυθεντικές πληροφορίες για το πού ταξιδεύουν και μοιραστείτε μάθει μαζί τους ότι έχετε μάθει καθώς και τις εκπληκτικές εμπειρίες του ταξιδιού σας”.

Τολμήστε με το Facebook Live να δώσετε πληροφορίες εσείς και οι συνεργάτες σας για το προϊόν, να μοιραστείτε μια ζωντανή περιήγηση σε έναν προορισμό, ένα ξενοδοχείο ή ένα πλοίο, δίνοντας μια άλλη ματιά πίσω από την…σκηνή, παρασύροντας τους καταναλωτές να ταξιδέψουν μαζί σας.