Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν τρόπους για να επιστρέψουν δυναμικά. Παρόλο που υπάρχει ξεκάθαρη ζήτηση, οι τουρίστες ανησυχούν να ταξιδέψουν με αεροπλάνα εν μέσω μεταβαλλόμενων περιορισμών.

Μια έκθεση από το IdeaWorks αναφέρει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που μπορούν να παρέχουν προβλεψιμότητα και συνέπεια θα είναι κερδισμένες.
Οι ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν απογοητεύσεις που δεν είχαν συναντήσει ποτέ πριν. Όπως η έλλειψη συντονισμού γύρω από τις δοκιμές και τον εμβολιασμό.

Συνέπεια και καινοτομία

Η συνέπεια και η καινοτομία θα σώσουν την αεροπορική βιομηχανία, σύμφωνα με το IdeaWorks. Συγκεκριμένα η συνέπεια και η παροχή μιας θετικής εμπειρίας θα φέρουν πίσω ταξιδιώτες.

Υπάρχουν αερομεταφορείς και συνεργάτες τεχνολογίας που στοχεύουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Παρέχοντας συνεπείς ταξιδιωτικές πληροφορίες. Στα παραδείγματα της έκθεσης, περιλαμβάνονται:

  • Η American Airlines με το εργαλείο περιορισμών ταξιδιού της Sherpa. Αυτό παρέχει τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με τους περιορισμούς ταξιδιού. Ποιες δοκιμές απαιτούνται και άλλα έγγραφα πριν ο επιβάτης κάνει την κράτηση.
  • Η Delta παρέχει παρόμοιες πληροφορίες με το χάρτη ανακάλυψης. Δίνει στους ταξιδιώτες πληροφορίες σχετικά με περιορισμούς που σχετίζονται με τον προορισμό τους. Επισημαίνει ειδικές προσφορές και εμφανίζει τιμές με βάση αεροπορικά εισιτήρια, μίλια ή πακέτα διακοπών.
  • Άλλες αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν ευέλικτα ασφαλιστήρια συμβόλαια. Όπως το easyJet with Protection Promise και η Emirates με το πολλών κινδύνων συμβόλαιο που είναι δωρεάν και προστίθεται αυτόματα στις κρατήσεις, για να δώσει στους ταξιδιώτες την ώθηση εμπιστοσύνης που χρειάζονται.

Μία άλλη ομάδα αεροπορικών εταιρειών που αναφέρεται στην έκθεση παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες.

Η Qantas συνεργάζεται με την εταιρεία παροχής υπηρεσιών κατοικίδιων ζώων Mad Paws. Οι ταξιδιώτες μπορούν να κερδίσουν μίλια για κρατήσεις κατοικίδιων ζώων, καλλωπισμού και άλλων υπηρεσιών.

Δεν είναι τόσο εξωφρενικό όσο κάποιος μπορεί να σκεφτεί κανείς πόσα άτομα απέκτησαν κατοικίδια ζώα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και ότι το 66% των πελατών της Qantas είναι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων.