Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Gen Z φέρνει τα «πάνω-κάτω» στην ταξιδιωτική βιομηχανία στη Γερμανία. Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Simon-Kucher & Partners η γενιά αυτή επιλέγει τακτικότερα, μικρότερης διάρκειας, φθηνότερες και συχνά μοναχικές αποδράσεις.

«Η Gen Z επαναπροσδιορίζει πλήρως τα ταξίδια. Οι παλιοί κανόνες καταρρίπτονται, νέα πρότυπα καθιερώνονται», τονίζει ο Alexander Dyskin, Ανώτερος Διευθυντής
της Simon-Kucher & Partners.

Η Gen Z μειώνει δραστικά τον ταξιδιωτικό της προϋπολογισμό

Η εξέλιξη στον προϋπολογισμό είναι ιδιαίτερα δραστική. Οι νέοι ηλικίας 18 έως 25 ετών θέλουν να μειώσουν τις δαπάνες τους 14%.

Η Gen Z εκτιμά τις εμπειρίες περισσότερο από τα υλικά αγαθά. Ωστόσο, είναι αυθόρμητη, ευέλικτη και αρκετά εξοικειωμένη στην τεχνολογία ώστε να βρει επιλογές φιλικές προς τον προϋπολογισμό. Στόχος της είναι οι μέγιστες εμπειρίες σε ελάχιστες τιμές.

Η Gen Z ταξιδεύει σχεδόν 9 φορές πιο συχνά

Οι νέοι δεν είναι ντροπαλοί για ταξίδια, το αντίθετο. Παρά τους μικρούς προϋπολογισμούς, οι τουρίστες της Gen Z ταξιδεύουν πολύ πιο συχνά από άλλες ηλικιακές ομάδες. Το καλοκαίρι κάνουν κατά μέσο όρο 2,6 διεθνή ταξίδια το μήνα.
Οι Millennials (26 έως 41 ετών) κάνουν μόνο 1,7 ταξίδια, ενώ η Gen X (42 έως 57 ετών) κάνει μόνο 0,8 ταξίδια.

Άτομα άνω των 58 ετών κάνουν μόλις 0,3 αποδράσεις, δηλαδή από την Gen Z ταξιδεύουν σχεδόν 9 φορές πιο συχνά από τους Baby Boomers.

Οι κλασικές καλοκαιρινές διακοπές δύο εβδομάδων τελειώνουν

Ωστόσο, η Gen Z δεν βρίσκεται σε κίνηση για πολύ. Με μέσο όρο 6,5 ημερών, οι νέοι ηλικίας 18 έως 25 ετών έχουν μακράν τον μικρότερο χρόνο ταξιδιού, μπροστά από τους Millennials (7,7 ημέρες), Gen X (8,8 ημέρες) και Baby Boomers (9,5 ημέρες).
Αυτό δείχνει πως οι κλασικές καλοκαιρινές διακοπές δύο εβδομάδων τελειώνουν για αυτή την γενιά.

Solo ταξίδια 4 φορές το χρόνο

Αλλά οι Millennials και το Gen Z έχουν ένα κοινό. Ένας στους τέσσερις από αυτούς (24 τοις εκατό) ταξιδεύει solo τουλάχιστον δύο φορές κάθε έξι μήνες.

Οι πόντοι επιβράβευσης είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς

Ένας τρόπος για να κερδίσετε τους ταξιδιώτες Gen Z είναι τα προγράμματα επιβράβευσης. Η Gen Z βρίσκει τα προγράμματα αφοσίωσης τρεις φορές πιο σημαντικά απ’ ότι οι Baby Boomers.

Η δωρεάν πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες είναι σημαντική μόνο για το 7% των ατόμων άνω των 58 ετών. Όσο μειώνεται η ηλικία, η σημασία αυξάνεται.
Το 24% της Gen Z, το 15% των Millennials και το 10% της Gen X βλέπουν τα προγράμματα αφοσίωσης ως σημαντικό παράγοντα απόφασης για αποδράσεις.

Η Gen Z απαιτεί αυθεντικότητα και δέσμευση

Οι νεότεροι ταξιδιώτες της Gen Z βασίζονται επίσης σε μεγαλύτερο βαθμό στις θετικές κριτικές (58% έναντι 30% των Baby Boomers), την εξατομίκευση (17% έναντι 11% των Baby Boomers) και τα αποτελέσματα στον ιστότοπο (43% έναντι 23% των Baby Boomers) όταν λαμβάνουν αποφάσεις για κρατήσεις.

Πόσοι Γερμανοί επιλέγουν προορισμό διακοπών με βάση τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα είναι επίσης πιο σημαντική για τους Γερμανούς της Gen Z (23%) από τους Millennials (19%), τους Gen X (16%) και τους Baby Boomers (17%).
Μόνο οι luxury ταξιδιώτες (όλων των ηλικιών) εκτιμούν ακόμη περισσότερο τη βιωσιμότητα. Συνολικά, η Γερμανία υστερεί όσον αφορά τη βιωσιμότητα ως ταξιδιωτικό κριτήριο.