Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η φιλοξενία έχει να κάνει με τη δημιουργία και την καλλιέργεια προσωπικών σχέσεων μεταξύ των ενδιαφερομένων. Ωστόσο, υπάρχει μια ιδιαίτερη ισορροπία μεταξύ μίας εταιρείας διαχείρισης και των ιδιοκτητών ξενοδοχείων.

Οι εταιρείες διαχείρισης, είναι σημαντικό να δημιουργήσουν μια ισχυρή και αμοιβαία επωφελή σχέση με τους ιδιοκτήτες. Πώς;
Την απάντηση δίνει η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, η Cross Hotels & Resorts. Αποκαλύπτει τα μυστικά για μια επιτυχημένη επιχειρηματική σχέση του είδους.

Διαφάνεια

Η διαφάνεια είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται η εμπιστοσύνη και η επιτυχία. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση μέχρι το ετήσιο συνέδριο προγραμματισμού, είναι σημαντικό να επικοινωνούμε με ανοιχτό, ειλικρινή και διαφανή τρόπο.

Για να έχετε μια επιτυχημένη επιχειρηματική σχέση, πρέπει να υπάρχει μια ευθυγράμμιση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής και των προσδοκιών που μοιράζονται και συμφωνούνται από την αρχή.

Η αποτυχία να κατανοήσουμε πλήρως το όραμα του ιδιοκτήτη είναι η αιτία των περισσότερων αποτυχιών σχέσεων. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε το όραμα του ιδιοκτήτη, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει τις μελλοντικές γενιές, και ο ιδιοκτήτης να εκτιμήσει τις συνέπειες του δικού σας 5 έως 10ετούς σχεδίου.

Να είστε διαφανείς στις επιχειρηματικές σας συναλλαγές, καθώς και στο να μοιράζεστε και να κατανοείτε ο ένας τη μακροπρόθεσμη στρατηγική και τα κίνητρα του άλλου.

Επενδυτική στρατηγική ιδιοκτήτη

Κάθε ιδιοκτήτης έχει μια μοναδική επενδυτική στρατηγική που υπερβαίνει τον τυπικό όρο της σύμβασης διαχείρισης.
Η κατανόηση αυτών των στρατηγικών επιτρέπει την πιο εστιασμένη διαχείριση και εκπλήρωση στον βασικό δείκτη επιδόσεων. Ακολουθούν τρεις κοινές επενδυτικές στρατηγικές ιδιοκτήτη:

  • Ο παθιασμένος χομπίστας φιλοξενίας: Το ξενοδοχείο δεν είναι το βασικό μέσο εισοδήματος τους, είναι σύμβολο κατάστασης.
  • Τα τελειώματα, οι κριτικές και οι δημόσιες σχέσεις είναι πιο σημαντικά από την ουσία.
    Ο θεσμικός επενδυτής: Κατώτατη γραμμή πρώτος, τελευταίος και πάντα, ακολουθούμενος από τη φήμη.
  • Οικογενειακή κληρονομιά: Ένα ακίνητο που θα παραδοθεί από γενιά σε γενιά. Η κερδοφορία μπαίνει στο παιχνίδι όχι μόνο ως κύρια πηγή εισοδήματος αλλά και ως μέρος της κληρονομιάς της οικογένειας.

Τα κίνητρα του ιδιοκτήτη

Οι ιδιοκτήτες τείνουν να έχουν μεγαλύτερα χρονικά πλαίσια και ευρύτερες φιλοδοξίες που σπάνια μοιράζεται μια εταιρική οντότητα. Μερικοί ιδιοκτήτες μπορεί να μην έχουν κίνητρο τα χρήματα, αν και σε όλους αρέσει να έχουν κέρδος.

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε τα κίνητρα ενός ιδιοκτήτη, τα σημεία πόνου και τι τον κρατά ξύπνιο τη νύχτα.

Αυτό δεν είναι μονόδρομος και ο ιδιοκτήτης πρέπει επίσης να κατανοήσει τα κίνητρά σας. Αυτή η διαφάνεια θα ενισχύσει τη σχέση και θα οικοδομήσει αυτή την πολύ σημαντική εμπιστοσύνη. Μόλις κάθε μέρος κατανοήσει τις κοινές ανάγκες, μπορεί να δημιουργηθεί μια στρατηγική που να λειτουργεί για όλους.

Με την προσεκτική εξέταση αυτών των τριών σημείων, μπορεί να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη επιχειρηματική σχέση μεταξύ μιας εταιρείας διαχείρισης και ενός ιδιοκτήτη στον κλάδο της φιλοξενίας.
Αν και δεν υπάρχουν εγγυήσεις επιτυχίας, η κατανόηση της επενδυτικής στρατηγικής και των κινήτρων του ιδιοκτήτη και η διαφάνεια στις επιχειρηματικές συναλλαγές, μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερες επιχειρηματικές σχέσεις και κερδοφορία.