Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες, εργάζονται όλο και περισσότερο για να κατευθύνουν τους πελάτες στις εφαρμογές (app) για κινητά των επωνυμιών τους, παρά το γεγονός ότι η επισκεψιμότητα των προγραμμάτων περιήγησης για κινητά εξακολουθεί να έχει αξία.

Η εξήγηση είναι απλή. Oι εφαρμογές δίνουν στις επωνυμίες πρόσβαση σε δεδομένα και ευκαιρίες για εξατομίκευση, για παράδειγμα μέσω σχετικών ειδοποιήσεων ή συνομιλιών εξυπηρέτησης πελατών.

Το app «σας επιτρέπει να έχετε μια πιο άμεση και πιο μακροχρόνια σχέση με έναν πελάτη», λέει ο Jon Gieselman, πρόεδρος brands στο Expedia Group.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι ταξιδιώτες ανταποκρίνονται. Όλες οι επωνυμίες έχουν δει σημαντική αύξηση στην αφοσίωση στις εφαρμογές τα τελευταία χρόνια.

Εφαρμογές που συνδέονται με την αφοσίωση

  • Η εφαρμογή Booking.com ήταν μεταξύ των πιο εγκατεστημένων ταξιδιωτικών εφαρμογών τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021, σύμφωνα με την εταιρεία.
    Το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, περίπου το 45% των διανυκτερεύσεων της έγινε μέσω των εφαρμογών της, σημειώνοντας αύξηση άνω του 10% σε σύγκριση με το 2019.
    Οι κρατήσεις που γίνονται στην εφαρμογή αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των συνολικών κρατήσεων μέσω κινητού της Booking.com που είδε επίσης την εφαρμογή να σημειώνει επανειλημμένα νέα ρεκόρ για μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
  • Το τρίτο τρίμηνο του 2022, η Expedia σημείωσε «υψηλό όλων των εποχών» των τριμηνιαίων ενεργών χρηστών εφαρμογών, με αύξηση 40% από το 2019.
    Η εφαρμογή Vrbo για κινητά ήταν το app ταξιδιού για iOS με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ.
  • Το Tripadvisor ανακατασκεύασε την εφαρμογή του για κινητά «από την αρχή» το 2020 και αποτελεί «ζωτικό μέρος» της απόκτησης πελατών και της αυξημένης αφοσίωσης των μελών.
  • Το app της Skyscanner δεν δείχνει μόνο πτήσεις, αλλά και ξενοδοχεία και αυτοκίνητα «ώστε οι άνθρωποι να αρχίσουν να βλέπουν ολόκληρο το ταξίδι», αντί να χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ εφαρμογών ή καρτελών.
  • Η εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών Carlson Wagonlit Travel (CWT) ανακοίνωσε μια επένδυση 100 εκατομμυρίων δολαρίων στις ψηφιακές της πλατφόρμες συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής της, τον Νοέμβριο του 2021.
  • Στο American Express Global Business Travel, η εφαρμογή για κινητά έχει αυξηθεί ιδιαίτερα στη χρήση κατά το ταξίδι, η οποία περιλαμβάνει ειδοποιήσεις για καθυστερήσεις πτήσεων, αλλαγές πτήσεων και αλλαγές πυλών.