Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ξενοδόχοι στο Μάντσεστερ ενθαρρύνουν την αγορά διαμονής με μια «κράτηση δύο διανυκτερεύσεων, μια τρίτη βραδιά δωρεάν».

Το «Have a Night on Us» προωθείται από το Μάρκετινγκ Μάντσεστερ σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τους τομείς τουρισμού, φιλοξενίας, αναψυχής και πολιτισμού της πόλης, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων της πόλης.

Ο στόχος είναι με προσφορές να βοηθήσουν τους επισκέπτες να παρατείνουν τη διαμονή τους στην πόλη. Τους δίνουν περισσότερο χρόνο για να εξερευνήσουν τα αξιοθέατα. Να ζήσουν εμπειρίες και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.

Εννέα πάροχοι καταλυμάτων έχουν επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής ότι συμμετέχουν στην εκστρατεία. Είναι:

  • The Edwardian Manchester
  • Kimpton Clock Tower
  • The Lowry Hotel
  • Hotel Brooklyn
  • Stock Exchange Hotel
  • The Ainscow Hotel
  • Holiday Inn Manchester City Center
  • Manchester’s Roomzzz (δύο ξενοδοχεία)

Πρόσθετα ξενοδοχεία θα συμμετάσχουν στην καμπάνια τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Ο τουρισμός έφτασε τα 9 δις στην οικονομία του Μάντσεστερ το 2019. Η Μάρκετινγκ Μάντσεστερ εκτιμά ότι τουλάχιστον το 70% αυτής της αξίας έχει χαθεί από την έναρξη της πανδημίας Covid-19. Έχει επίσης κοστίσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στη φιλοξενία και την αναψυχή.

«Η εκστρατεία «Have a Night on Us» προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τρέχον έλλειμμα στις κρατήσεις ξενοδοχείων.

Τα ξενοδοχεία του Μάντσεστερ έχουν υποστεί τρομερές οικονομικές απώλειες από την έναρξη της πανδημίας Covid-19, λέει η Σιόνα Σάρθεν, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Μάρκετινγκ Μάντσεστερ.

Πολλά είναι εκτός δράσης για πάνω από 10 μήνες λόγω των εθνικών κλειδαριών. Είμαστε πλέον πιο αισιόδοξοι για την ανάκαμψη».