Οι αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί αγκαλιάζουν τα μηνύματα.
Η προγραμματισμένη ενσωμάτωση του WhatsApp, Messenger και Instagram από το Facebook έχει εμπνεύσει τον κόσμο της τεχνολογίας.
Ιδιαίτερα το Facebook από τη δημόσια ροή ειδήσεων σε ιδιωτικά μηνύματα φέρνει μία νέα εποχή που οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων έχουν αντικαταστήσει τις δημοφιλέστερες εφαρμογές social media με τον κλάδο των ταξιδίων να πρωταγωνιστεί.

Τα μηνύματα εμπνέουν εμπιστοσύνη

Στο ταξίδι, η ανταλλαγή μηνυμάτων εμφανίστηκε στις στρατηγικές των μεγάλων και των μικρών παικτών, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αλυσίδες ξενοδοχείων με παγκόσμια παρουσία όπως το Four Seasons ή με ανεξάρτητους ξενοδόχους όπως το Snaptravel.
Αυτό συμβαίνει με τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA), που με αυτό τον τρόπο δημιουργούν νέες ευκαιρίες για εξατομικευμένες συνδέσεις με τους πελάτες τους.

Σχετικά με τον σημαντικό ρόλο που παίζουν τα μηνύματα των επισκεπτών στην ενίσχυση της σχέσης επισκέπτη-ξενοδοχείου ο Lucas Hofer της Bookboost εταιρείας ανταλλαγής μηνυμάτων υπογράμμισε ότι “η πίστη μπορεί να σημαίνει να επιστρέψετε στον προορισμό ή να επισκεφθείτε το ίδιο ξενοδοχείο σε μια διαφορετική πόλη”.

Τα μηνύματα εμπνέουν εμπιστοσύνη που οδηγεί σε αυξημένο χρόνο στο ξενοδοχείο. Οι επισκέπτες που στηρίζονται σε σταθερές σχέσεις με τα καταλύματα θα μείνουν για να δοκιμάσουν τα εστιατόρια τους, τα μπαρ και την ψυχαγωγία τους.

Προαποδράσεις

Ο σημερινός ταξιδιώτης θα μπορούσε να σχεδιάσει ένα ολόκληρο ταξίδι μέσα στα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp και το Facebook Messenger.
Η ολοκλήρωση του Kayak’s Messenger συγκρίνει τις πτήσεις και τις προσφορές ξενοδοχείων και απαντά σε ερωτήσεις όπως για παράδειγμα “Πού μπορώ να πάω με 500 ευρώ;”
Τα ξενοδοχεία από την άλλη πλευρά με την συνομιλία σε μηνύματα μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να παράσχουν υποστήριξη στους πελάτες τους. Και όλα αυτά άμεσα ακόμα και κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Η πρωτοπόρος Four Seasons

Τα μηνύματα επισκεπτών έχουν απογειωθεί στα ξενοδοχεία, από παγκόσμιες αλυσίδες όπως η Four Seasons, που ξεκίνησε πρώτη τις συνομιλίες. Σήμερα διατηρεί άμεση επαφή μέσω μηνυμάτων με τους επισκέπτες σε όλα τα 110 ακίνητα της.
Οι επισκέπτες της Four Seasons μπορούν να χρησιμοποιήσουν σχεδόν οποιοδήποτε κανάλι – από το WhatsApp και το WeChat έως το κινητό chat και τα iPad- στο δωμάτιο τους για να μιλήσουν με τη ρεσεψιόν με την ίδια ευκολία που ανταλλάσσουν μηνύματα με φίλους τους.
Οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν επίσης μια σειρά από υπηρεσίες, όπως την ενοικίαση αυτοκινήτων ή συστάσεις για αξιοθέατα ή πράγματα που πρέπει να κάνουν στον προορισμό.

Τα μικρότερα ξενοδοχεία στρέφονται σε καινοτόμες επιχειρήσεις όπως το Bookboost για να προσφέρουν στους επισκέπτες τους εμπειρίες που βασίζονται στην ανταλλαγή μηνυμάτων με ψηφιακό θυρωρό.

Οι προσωπικές σχέσεις ξεπερνούν τις παραδοσιακές προσφορές

“Η ανταλλαγή μηνυμάτων επιτρέπει στους παρόχους να έχουν μία προσωπική σχέση με τους πελάτες που ξεπερνά τις παραδοσιακές προσφορές και ενισχύει την μάρκα τους”, τονίζει μεταξύ άλλων ο Ido Arad συνιδρυτής της Servicefriend, εταιρείας που δημιουργεί λύσεις εξυπηρέτησης πελατών.
Οι πελάτες επισημαίνει αναμένουν ότι οι μάρκες θα είναι διαθέσιμες για συνομιλία και ακόμα περισσότερο, περιμένουν εξατομικευμένες, σύγχρονες εμπειρίες ανταλλαγής μηνυμάτων.