Ο τουρισμός μπορεί και πρέπει να είναι μια δύναμη για πάντα. Όταν διαχειρίζεται ολιστικά και μακροπρόθεσμα, έχει τη δυνατότητα να προωθήσει βιώσιμα τις οικονομίες και τις κοινωνίες, προστατεύοντας ταυτόχρονα τον πολιτισμό και το περιβάλλον που συνθέτουν την ταυτότητα προορισμού.

Γνωρίζοντας το αυτό καλά μεγάλοι tour operators καταπολεμούν τον υπερτουρισμό, δημιουργώντας πακέτα αποδράσεων σε προορισμούς έξω από την γνωστή ζώνη.

Οι προορισμοί της Avanti ανακοίνωσαν ότι σε συνεργασία με τον Ιταλικό Οργανισμό Τουρισμού θα προωθεί προορισμούς λιγότερους γνωστούς στην χώρα.

Τα 16 νέα προσαρμόσιμα δρομολόγια της σειράς “Ιtaly Reimagined” προβάλλουν:

  • Το Πεδεμόντιο, στα βορειοδυτικά στους πρόποδες των Άλπεων.
  • Την Απουλία, κατά μήκος της Αδριατικής Θάλασσας.
  • Την Ούμπρια, γνωστή για τις μεσαιωνικές πόλεις των λόφων, τα πυκνά δάση και την τοπική κουζίνα, ιδιαίτερα για τις τρούφες και τα κρασιά.
  • Τη Σικελία, το νησί της χώρας που προσφέρει μια πληθώρα αρχαιολογικών χώρων και εναλλαγές τοπίων.

Η προσφορά διαδρομών σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς σε δημοφιλείς χώρες, όπως στην Ιταλία, είναι μια βιώσιμη και υπεύθυνη στρατηγική για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες καθώς αναζητούν εναλλακτικές λύσεις σε υπερπλήρεις προορισμούς.

Η διασπορά πλήθους σε μια χώρα, αντί να συγκεντρώνει τους επισκέπτες μόνο στους κύριους τουριστικούς κόμβους, μπορεί να εξαλείψει το φαινόμενο του υπερτουρισμού.

Οι αυθεντικές εμπειρίες χωρίς τα πλήθη τουριστών

Οι Avanti έχουν θέσει προτεραιότητα δευτεροβάθμιους και τριτογενείς προορισμούς σε κάθε χώρα.

“Με την άνοδο του φαινομένου της υπερτουρισμού, υπάρχει λόγος περισσότερο από ποτέ να ενθαρρύνουμε τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν αυτά τα ανεξερεύνητα μέρη με τους λιγότερους τουρίστες”, δήλωσε ο Paul Barry, εκτελεστικός πρόεδρος του Avanti.

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός εκτός από τη συνεργασία του με το Ιταλικό Οργανισμό Τουρισμού έχει αρχίσει να συνεργάζεται με VisitBritain και VisitFindland. Στόχος είναι να προσφέρει την αυθεντική εμπειρία και “απόδραση” από τα πλήθη τουριστών, ακόμη και κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου.

Παρέχοντας εναλλακτικές λύσεις στις πολυσύχναστες πόλεις

Η Globus έχει επίσης εισάγει δρομολόγια που μετακινούν τους τουρίστες μακριά από τις δημοφιλής πόλεις υπέρ των πιο γραφικών, λιγότερο γνωστών προορισμών. Βασιζόμενοι στην επιτυχία των διαδρομών του 2018 “Undiscovered Italy” που επισκέπτονται μέρη όπως η Απουλία και το Μπάρι, ο διοργανωτής περιηγήσεων εισήγαγε εννέα νέες εκδρομές “Άγνωστης Βρετανίας” που προσκαλούν τους επισκέπτες να ανακαλύψουν καινούργια μέρη στην Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία.

“Η ανταπόκριση σε αυτές τις νέες εκδρομές ήταν εξαιρετικά θετική, δείχνοντας ότι υπάρχει μια υγιής αγορά για καινοτόμες και νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες”, δήλωσε ο Steve Born, επικεφαλής μάρκετινγκ για την οικογένεια προϊόντων της Globus.

Για δεύτερη χρονιά το Trafalgar, δημιουργεί φθηνά πακέτα σε κορυφαίους προορισμούς εκτός εποχής, με τιμές -25%. Σκοπός είναι να ταξιδέψουν οι τουρίστες εκεί κατά τη διάρκεια ενός έτους.

“Ενθαρρύνουμε το ταξίδι όλο το χρόνο, δήλωσε ο Gavin Tollman, παγκόσμιος διευθυντής του Trafalgar.
Παράλληλα προσπαθούμε να διευρύνουμε τις διαδρομές των επισκεπτών μας, ενθαρρύνοντας τη διασπορά. Προσφέρουμε νέες και ενδιαφέρουσες εμπειρίες για να προωθήσουμε εκτός εποχής λιγότερο γνωστές περιοχές.”