Mετά από δύο χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών και ενάντια στο αυξανόμενο κόστος ζωής, πάνω από 14 εκατ. Βρετανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για τις διακοπές τους φέτος, με μια τάση στις νεότερες γενιές να χρηματοδοτούν την ταξιδιωτική τους εμπειρία με τη χρήση πιστωτικής κάρτας.
Αυτό ήταν το πρωταρχικό εύρημα μιας πρόσφατης έρευνας που διεξήχθη από τον πάροχο πιστωτικών καρτών Tymit, η οποία εξέτασε 2.000 κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου για να προσδιορίσει τις συνήθειες δαπανών τους στο εξωτερικό.
Η ταξιδιωτική έκθεση μετά τον Covid διερεύνησε τι αγοράζουν οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου στο εξωτερικό, πώς χρηματοδοτούν τις διακοπές τους, πόσοι παραθεριστές στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύουν υπερβολικά, τη διαφορά μεταξύ ηλικιακών ομάδων και φύλου όσον αφορά στις δαπάνες και τις τοποθεσίες που σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από πριν. πανδημία.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 28% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για τις διακοπές φέτος, παρά την αύξηση του κόστους ζωής.
Ωστόσο, το 31% σκοπεύει να χρηματοδοτήσει τα ταξίδια του μέσω της χρήσης πιστωτικών καρτών, με τις νεότερες γενιές πολύ πιο πιθανό να το κάνουν αυτό με μη εξασφαλισμένη πίστωση.
Ενώ το 40% των Gen Zs (18-24 ετών) σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα για το επόμενο ταξίδι τους στο εξωτερικό, μόλις το ένα πέμπτο των Boomers (55+) σχεδιάζει να κάνει το ίδιο.
Τι συμβαίνει με τις διακοπές στο εξωτερικό
Υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ των δύο φύλων και όσον αφορά στις δαπάνες στο εξωτερικό.
Το 35% των ανδρών ερωτηθέντων λένε ότι έχουν ξεπεράσει τον προϋπολογισμό τους όταν κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από το ένα τέταρτο των γυναικών που ισχυρίζονται το ίδιο, υποδηλώνοντας ότι είναι λίγο πιο προσεκτικοί που ξοδεύουν χρήματα.
Πώς χρησιμοποιούν οι παραθεριστές τις πιστωτικές κάρτες στο εξωτερικό;
Οι αγορές είναι η πιο δημοφιλής κίνηση με πιστωτική κάρτα στο εξωτερικό με ποσοστό 30%.
Το φαγητό ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής δραστηριότητα με πιστωτική κάρτα με ποσοστό 29,7%.
Η τρίτη μεγαλύτερη δαπάνη ήταν για αφορολόγητα με 21,2%, ακολουθούμενη από δαπάνες για τουριστικά αξιοθέατα με 20,1%.
Ωστόσο, το 62% εξακολουθεί να μην αφήνει το προσωπικό να πάρει την πιστωτική του κάρτα για να πληρώσει, καθώς ανησυχεί μήπως την χάσει και θα χρεωθεί.
Δαπάνες ανά φύλο
Κατά τη σύγκριση των δεδομένων μεταξύ των φύλων, φαίνεται ότι οι άνδρες είναι πολύ λιγότερο ικανοί στη διαχείριση χρημάτων όταν βρίσκονται σε διακοπές,
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι άνδρες ξοδεύουν περίπου 70 £ περισσότερα από τις γυναίκες σε αφορολόγητα. που συνήθως ξοδεύουν περίπου 100 £. Οι δαπάνες για την υγειονομική περίθαλψη ακολουθούν παρόμοια τροχιά, με τους άνδρες να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 100 £ περισσότερες από τις γυναίκες με 246 £.
Όταν παρακολουθούν τις δαπάνες τους, η έκθεση δείχνει ότι οι γυναίκες παρακολουθούν πιο προσεκτικά τα στοιχεία στους λογαριασμούς τους σε σύγκριση με τους άνδρες.
Το 36% των ανδρών παραδέχτηκε ότι δεν ελέγχουν πόσα ξοδεύουν ή έχουν χρεωθεί ενώ βρίσκονται σε διακοπές, ενώ μόλις το 26% των γυναικών παραδέχτηκε το ίδιο.
Η απόλαυση της διεθνούς κουζίνας είναι ένα φυσικό χαρακτηριστικό των διακοπών, ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι άνδρες είναι ελαφρώς πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις πιστωτικές τους κάρτες για να αγοράσουν φαγητό, σε ποσοστό 34%, ενώ μόνο το 30% των γυναικών είναι πιθανό να κάνουν το ίδιο.
Ωστόσο, οι άνδρες είναι λιγότερο πιθανό να ξοδέψουν για τουριστικά αξιοθέατα από τις γυναίκες, σε ποσοστό 12% έναντι 21% αντίστοιχα.
Συνήθειες γενεών
Κατά τη σύγκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ των ηλικιακών σειρών, φαίνεται ότι η Gen Z γενιά Βρετανών είναι το πιο πιθανό να χρηματοδοτήσει τα ταξίδια της μέσω πιστωτικής κάρτας κατά 42%.