Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο COVID-19 έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των ανθρώπων. Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Travel Technology Association.

Μεταξύ των αλλαγών που υιοθέτησαν οι εταιρείες ταξιδιών και φιλοξενίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν η μετάβαση στην τεχνολογία.

Οι ταξιδιώτες αναμένουν βελτιωμένα πρωτόκολλα καθαριότητας, προφυλάξεις υγιεινής και ασφαλείας και ευέλικτες επιλογές ακύρωσης.

Η τεχνολογία σε πρώτο πλάνο

  • 52% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες της τεχνολογίας να εξατομικεύσουν περαιτέρω τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.
  • 65% συμφωνούν ότι η τεχνολογία θα είναι σημαντική για τον μετριασμό των κινδύνων για την υγεία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  • 65% πιστεύει ότι τα καταλύματα θα πρέπει να βασίζονται στην τεχνολογία για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αισθάνονται ασφαλείς.
  • 47% θέλουν οι τεχνολογικές επιλογές να κάνουν κρατήσεις εστιατορίων τελευταίας στιγμής.
  • 55% θέλουν περισσότερα μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης αντί των ταξιδιωτικών γραφείων.

Τα ταξίδια μπήκαν σε αναστολή το 2020 και οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν περάσει τους τελευταίους 12 μήνες στο σπίτι. Ως εκ τούτου, είναι πρόθυμοι να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο.

  • 65% σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ό, τι πριν από τον COVID.
  • 33% είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια από ό,τι ξόδευαν παραδοσιακά.
  • 54% είπε ότι είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν φέτος το ταξίδι στη bucket list τους, περισσότερο από ποτέ.
  • 59% των οικογενειών είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν αντί να χρησιμοποιήσουν το αεροπλάνο για το επόμενο ταξίδι τους.
  • 61% των οικογενειών δήλωσαν ότι θα επισκεφθούν έναν υπαίθριο προορισμό από έναν αστικό.
  • 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών θα λάβουν περισσότερες προφυλάξεις λόγω του COVID. Και θα στραφούν στους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να τους βοηθήσουν να περιηγηθούν με ασφάλεια στο «νέο κανονικό».
  • 62% ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές κοντά στο σπίτι. Και περιορίζουν την αναζήτηση τους σε εγχώριους προορισμούς.