Το HotelsPro ανακοίνωσε τα βασικά σημεία σχετικά με την εύστοχη και αποτελεσματική χρήση μεγάλου όγκου δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν στους επαγγελματίες ταξιδίων να προσεγγίζουν σωστά τους πελάτες.
Τα βασικά σημεία στα οποία πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή οι επαγγελματίες, ενώ χρησιμοποιούν πολλά δεδομένα, τα οποία θα τους επιτρέψουν να βρεθούν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τόσο την παραγωγικότητα όσο και την αποδοτικότητά τους, είναι τα εξής:
Προσέγγισε τον σωστό πελάτη
Δεδομένου ότι η τεχνολογία έγινε στοιχείο της καθημερινής μας ζωής, οι συνήθειες των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει ριζικά. Ο όρος “μεγάλα δεδομένα” χρησιμοποιείται από τις αρχές προκειμένου να περιγραφεί αυτή η κατάσταση, διότι τα δεδομένα που παραμένουν σε παγκόσμια κλίμακα είναι τόσο μεγάλα. Τώρα, οι επαγγελματίες ταξιδιών που μπορούν να διαχειριστούν τα μεγάλα δεδομένα που έχουν μπορούν να εντοπίσουν τους σωστούς πελάτες και να καταλάβουν τι απολαμβάνουν, με τι αντιδρούν, τι αναμένουν πιο εύκολα από τα δεδομένα που συλλέγουν και ερμηνεύουν.
Αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων
Οι επαγγελματίες ταξιδιών μπορούν να αποκτήσουν πολύ διαφορετικά επιτεύγματα βγάζοντας λογικά συμπεράσματα από τα δεδομένα που συλλέγουν. Οι επαγγελματίες ταξιδιών που αναπτύσσουν όλες τις στρατηγικές τους προσανατολισμένες προς τα δεδομένα, ιδίως στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις, μπορούν να πάνε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τόσο την παραγωγικότητα όσο και την αποδοτικότητά τους. Επιπλέον μπορούν να αυξήσουν την ευαισθησία των πελατών τους καθώς στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα.
Κάντε διαθέσιμες πληροφορίες
Οι λεπτομέρειες για το τι απολαμβάνουν οι πελάτες και ποιες υπηρεσίες ή προϊόντα επιθυμούν πρέπει να βρίσκονται σε ειδικούς χώρους αποθήκευσης που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες. Αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να δημιουργούνται κατά τρόπο ουσιαστικό και θα πρέπει να είναι εύχρηστες για να αφήσουν τους πελάτες ικανοποιημένους και να αποβλέπουν σε αύξηση των εσόδων.
Να είστε προσεχτικοί όταν αποθηκεύετε τα δεδομένα
Ενώ στο παρελθόν αναφερόμασταν σε μεγέθη όπως megabyte, gigabyte, terabyte, τώρα μιλάμε για petabyte, exabyte, zettabyte, yottabyte. Κατά την αποθήκευση δεδομένων, οι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες θα πρέπει να κρατήσουν τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν πραγματικά, δεδομένου ότι η αποθήκευση τέτοιων μεγάλων δεδομένων απαιτεί μεγάλη ποσότητα ενέργειας και πόρων. Επιπλέον, το θέμα της ασφάλειας των πληροφοριών των πελατών, αποτελεί επίσης ένα πολύ ευαίσθητο και σημαντικό ζήτημα για την ακίνδυνη αποθήκευση των δεδομένων καθώς και για την μη κοινοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται σε τρίτα μέρη χωρίς άδεια.
Επεξεργαστείτε τα δεδομένα σωστά
Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε πώς γίνεται η σωστή επεξεργασία των ληφθέντων δεδομένων. Η σωστή επεξεργασία των δεδομένων και η κατανόησή τους θα είναι η πιο σημαντική διαδρομή προς το τέλος. Εάν τα δεδομένα δεν έχουν νόημα, ο χρόνος και η εργασία θα χαραμιστούν. Επιπλέον, είναι ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που πρέπει να δώσουμε προσοχή είναι οι περιοχές όπου ο πελάτης μπορεί να είναι ευαίσθητος.
Προσοχή στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα δεδομένα
Το τελευταίο σημείο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι πώς να χρησιμοποιήσουμε τις σημαντικές αυτές πληροφορίες. Εάν οι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες καθορίζουν σαφώς τι θέλουν να επιτύχουν, πρόκειται να αξιολογήσουν και να οριστικοποιήσουν τα δεδομένα και να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπής. Με τη σωστή χρήση των ληφθέντων δεδομένων, οι επιθυμητοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν ευκολότερα.