Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πέρυσι οι ακυρώσεις πτήσεων, οι καθυστερήσεις και οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής στα αεροδρόμια προκάλεσαν απογοήτευση στους ταξιδιώτες στη Γερμανία.

Οι εικόνες από βουνά από βαλίτσες και ουρές πολλών εκατοντάδων μέτρων μπροστά από τα γκισέ check-in και τους ελέγχους ασφαλείας το περασμένο καλοκαίρι δεν ήταν καλή διαφήμιση για τη βιομηχανία.

«Δεν θέλουμε να δούμε ξανά τέτοιες φωτογραφίες», λέει ο Eckhard Mischke, Διευθυντής Ανάπτυξης Αεροπορικής Αγοράς στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ.

Για να αποφευχθεί η επανάληψη στο χάος του περασμένου έτους, αεροδρόμια όπως το Ντίσελντορφ προχώρησαν σε δέσμη μέτρων.
Στο Ντίσελντορφ, για παράδειγμα, τα πρώτα γκισέ για check-in ανοίγουν πλέον στις τρεις η ώρα το πρωί, μία ώρα νωρίτερα από πριν.

Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για διαδρόμους καθορισμένου χρόνου στα σημεία ελέγχου ασφαλείας.

Νέα μηχανήματα αποσκευών -τα πρώτα δέκα εγκαταστάθηκαν στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ αυτό τον μήνα- και τα πρώτα CT scanners στα σημεία ελέγχου ασφαλείας διασφαλίζουν ομαλότερες διαδικασίες και μειωμένο χρόνο αναμονής.

Ψηφιοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων διαδικασιών

Μέτρα στο βαθμό που έχουν εφαρμοστεί, έχουν ήδη βοηθήσει, όπως ανέφερε η Annika Ledeboer, επικεφαλής της Γερμανίας στη Ryanair.

Συνολικά, ο στόχος θα πρέπει να είναι η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων διαδικασιών κατά την προετοιμασία μιας πτήσης.

Η ίδια παρατήρησε επίσης ότι οι ταξιδιώτες παραδίδουν λιγότερες αποσκευές. Οι βαλίτσες ήταν συνέπεια του χάους σε πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια πέρυσι

Ο Jochen Volland, ιδιοκτήτης του ταξιδιωτικού πρακτορείου Teddy Travel της Κολωνίας, παρατήρησε ότι οι επιβάτες είναι πιο χαλαροί όσον αφορά τους χρόνους αναμονής και τις ουρές.
Οι πελάτες είναι “πεινασμένοι” για διακοπές, λέει και τίποτα δεν θα τους εμποδίσει να πετάξουν ούτε οι τρέχουσες κρίσεις ανά τον κόσμο ούτε και τα προβλήματα στα αεροδρόμια.