Ο Τουρισμός των Ηνωμένων Εθνών (UN Tourism) και η Τράπεζα Ανάπτυξης της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής έχουν συνάψει μια συνεργασία για την ενίσχυση της περιφερειακής επωνυμίας και την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού σε ολόκληρη την Αμερική.
Ένα πρόσφατα υπογεγραμμένο Μνημόνιο Κατανόησης μεταξύ του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών Zurab Pololikashvili και του εκτελεστικού προέδρου της Αναπτυξιακής Τράπεζας (CAF), Sergio Díaz-Granados εστιάζει στην ανάδειξη του προφίλ της περιφερειακής επωνυμίας της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής.
Με πρωτοβουλία του CAF, αυτή η στρατηγική επωνυμίας στοχεύει να προσελκύσει περισσότερες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα, να δημιουργήσει συνεργασίες και να ξεκινήσει έργα που θα επεκτείνουν την επιρροή της περιοχής παγκοσμίως.
Η συμφωνία επισημοποιήθηκε στη διεθνή εμπορική έκθεση τουρισμού FITUR στη Μαδρίτη, όπου υπογραμμίστηκε ότι η συνεργασία θα επικεντρωθεί σε τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος για την επίτευξη των κοινών τους στόχων. Ο Τουρισμός των Ηνωμένων Εθνών σχεδιάζει να ενσωματώσει και να αναδείξει την περιφερειακή επωνυμία CAF στις περιφερειακές του επικοινωνίες και στις διάφορες εκδηλώσεις του.
Ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού του ΟΗΕ Zurab Pololikashvili δήλωσε : «Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της προβολής της Λατινικής Αμερικής και του πλούσιου τουριστικού δυναμικού της Καραϊβικής. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το CAF, μπορούμε να διασφαλίσουμε μια συντονισμένη και βιώσιμη προσέγγιση για την προώθηση του περιφερειακού τουρισμού».
Αντιπροσωπεύοντας μια περιοχή πλούσια σε πολιτιστική, γεωγραφική και οικονομική ποικιλομορφία, το brand της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής παρέχει ένα ενιαίο και ισχυρό όραμα. Με την υποστήριξη του ΟΗΕ για τον Τουρισμό, αυτή η πρωτοβουλία πρόκειται να ενισχύσει και να επεκτείνει την τουριστική βιομηχανία, αυξάνοντας σημαντικά τη συμβολή της στην περιφερειακή ανάπτυξη και ευκαιρίες.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος του CAF Sergio Díaz-Granados πρόσθεσε: «Η Λατινική Αμερική και η Καραϊβική είναι μια απίστευτα ποικιλόμορφη περιοχή, πολιτιστικά, γεωγραφικά και οικονομικά. Το Regional Brand προσφέρει ένα ενιαίο, ισχυρό όραμα για ολόκληρη την περιοχή. Και με την υποστήριξη του Τουρισμού του ΟΗΕ, θα μας βοηθήσει να προωθήσουμε και να αναπτύξουμε τον τουριστικό τομέα, ενισχύοντας τον αντίκτυπό του στην ανάπτυξη και τις ευκαιρίες».