Το TikTok φαίνεται πως έχει μετατραπεί στον κορυφαίο ταξιδιωτικό σύμβουλο για τη γενιά Gen Z. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της εταιρείας Tripit σε 1.000 Αμερικανούς, διαπιστώνοντας ότι η συντριπτική πλειοψηφία των νεαρών ταξιδιωτών ψάχνει το TikTok και το Instagram για αυτόν τον σκοπό:

  • Το 69% των ερωτηθέντων Gen-Zs και millennials δήλωσαν ότι βρίσκουν ταξιδιωτική έμπνευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Από αυτό το ποσοστό, το 44% είπε ότι χρησιμοποιεί ειδικά το TikTok.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί έχουν πλέον διπλάσιες πιθανότητες να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους σε προορισμούς ποπ κουλτούρας, με το 40% των ερωτηθέντων να λένε ότι είναι πιθανό να το κάνουν τον επόμενο χρόνο.

Οι Gen-Z και οι millennial ταξιδιώτες αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα σε αυτή την κατηγορία καθώς 2 στους 5 Gen-Z έχουν κάνει ένα ταξίδι με βάση την ποπ κουλτούρα τον περασμένο χρόνο.

Σχεδιασμός ταξιδιού στην εποχή των influencer

Καλώς ή κακώς, ο τουρισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχεί την τελευταία δεκαετία. Πριν από την επιρροή του TikTok, το Reddit έχει χρησιμοποιηθεί για πρακτικές ταξιδιωτικές συμβουλές αντί για ταξιδιωτικούς οδηγούς.

Οι ταξιδιωτικοί επηρεαστές του YouTube κάνουν πλέον ταξίδια με τους θαυμαστές τους. Το Instagram έχει διαδραματίσει έναν αναμφισβήτητο ρόλο στον προγραμματισμό ταξιδίων.

Τέλος, το 49% των Gen-ZS που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση εξακολουθούν να στρέφονται στο Instagram για ταξιδιωτικές ιδέες.