Το TikTok έκανε το ντεμπούτο του στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018 και αναπτύχθηκε ραγδαία τα χρόνια που μεσολάβησαν, πλησιάζοντας τώρα στο ίδιο επίπεδο στις περισσότερες μετρήσεις με τις πλέον εδραιωμένες, παλαιού τύπου πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και ψυχαγωγίας.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς τα βίντεο σύντομης μορφής για ψυχαγωγία, έχουν προκύψει διαφορετικές κατηγορίες ενδιαφέροντος, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδίων αναψυχής.

Tik Tok : Ρεκόρ ανόδου στη χρήση για τα ταξίδια

Η Έκθεση Ταξιδίων Καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου 2024 της Phocuswright επιβεβαίωσε ότι το TikTok σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση από έτος σε έτος στη χρήση για ταξίδια από όλα τα social media και τις πλατφόρμες ψυχαγωγίας που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι της Βρετανίας μεταξύ 2022 και 2023.

Αυτή η λευκή βίβλος, βασίζεται στη νέα έρευνα της Phocuswright σχετικά με τις σκέψεις, τις απόψεις και τις προτιμήσεις 1.561 Βρετανών ταξιδιωτών αναψυχής που αναγνωρίστηκαν ως χρήστες μιας κοινωνικής πλατφόρμας ή ψυχαγωγίας είτε για τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού είτε για την κοινή χρήση περιεχομένου που σχετίζεται με ένα ταξίδι εντός των τελευταίων 12 μηνών.

Η ταχεία άνοδος του TikTok

Η ανάπτυξη του TikTok μπορεί να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες, δίνοντας στους χρήστες του την ευκαιρία να συνδεθούν κοινότητες, δημιουργοί, επωνυμίες και εμπειρίες σε όλον τον κόσμο.

Το 2023, οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου πραγματοποίησαν 86,2 εκατ. επισκέψεις στο εξωτερικό.

Επομένως, το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια ώριμη αγορά ταξιδιών αναψυχής, με υγιές οικοσύστημα ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων που συναγωνίζονται για την προσοχή του ταξιδιώτη αναψυχής.

Το TikTok είναι πλέον μέρος αυτού του οικοσυστήματος. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πλατφόρμες ψυχαγωγίας είναι μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων για τα δύο τρίτα (66%) των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ποια γενιά χρησιμοποιεί περισσότερο το Tik Tok

Για τους Gen Zs, το TikTok είναι ήδη το κυρίαρχο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμα ψυχαγωγίας, που χρησιμοποιείται από σχεδόν τρεις στους πέντε (58%) ταξιδιώτες για προγραμματισμό και/ή κοινή χρήση.

Παράλληλα, το TikTok χρησιμοποιείται από το 41% ​​των millennials και από το 8% των Gen X/Baby boomers.

Ποιο είναι το conversion rate;

Πάνω από 2 στους 5 (42%) σχεδιαστές ταξιδιών του TikTok έκαναν μια επίσκεψη ή ταξίδεψαν με βάσει ό,τι είδαν στο Tik Tok. Το conversion rate για το Instagram είναι στο 44% και για το Facebook στο 40%.

Τι προτείνουν μεταξύ τους οι χρήστες του Tik Tok

  • Τοποθεσία για φαγητό ή ποτό – 49%
  • Αεροδρόμια – 32%
  • Αξιοθέατα – 26%
  • On line ταξιδιωτικό πράκτορα – 25%
  • Ξενοδοχείο – 23%