Περισσότεροι από τους μισούς (53%) millennial χρήστες του TikTok στις ΗΠΑ έχουν επισκεφτεί και/ή παραγγείλει φαγητό από ένα εστιατόριο αφού το είδαν στο TikTok.

Επιπλέον, το 38% των χρηστών του TikTok στις ΗΠΑ σε όλες τις γενιές έχουν επισκεφτεί ή παραγγείλει φαγητό από ένα εστιατόριο αφού είδαν ένα βίντεο του TikTok σχετικά με αυτό — που ισοδυναμεί με περίπου 51,8 εκατ. επισκέπτες εστιατορίου στις ΗΠΑ των οποίων η συμπεριφορά στο φαγητό έχει επηρεαστεί από την πλατφόρμα. Τα ανωτέρω προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας MGH.

Το TikTok έχει αυτήν τη στιγμή 136 εκατ. χρήστες στις ΗΠΑ και 1 δις. χρήστες παγκοσμίως.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι τα βίντεο του TikTok ώθησαν τους χρήστες να ταξιδέψουν μεγαλύτερες αποστάσεις για νέες γευστικές εμπειρίες, καθώς και τους παρακίνησαν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από ό,τι συνήθως σε εστιατόρια.

Από τους χρήστες του TikTok που συμμετείχαν στην έρευνα, το 30% έχει ταξιδέψει περισσότερο από ό,τι συνήθως για να επισκεφτεί ένα εστιατόριο αφού το δει στο TikTok και το 28% έχει επισκεφτεί ένα εστιατόριο που ήταν ελαφρώς πιο ακριβό από αυτά που επισκέπτονται συνήθως αφού το δει στο TikTok.

«Αυτό που δείχνει αυτή η έρευνα είναι ότι αυτό το κάποτε απορριφθέν κοινωνικό δίκτυο, το TikTok, έχει αλλάξει τελείως τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, πού περνούν τον χρόνο τους και το πιο σημαντικό, πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους», δήλωσε ο Ryan GoffEVPSocial Media Marketing. Διευθυντής στην MGH.

Το TikTok είναι πραγματικά το όνειρο ενός εμπόρου εστιατορίου που έγινε πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν πολλά άλλα εργαλεία που έχουμε απομείνει στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ που μπορούν να οδηγήσουν τον αντίκτυπο που υποσχέθηκε η TikTok μέσω αυτής της έρευνας.

Η εθνική αυτή έρευνα αποκάλυψε επίσης τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες του TikTok επέλεξαν να επισκεφτούν ένα εστιατόριο αφού το είδαν στην πλατφόρμα:

• Το 72% ανέφερε το ορεκτικό φαγητό.

• Το 45% είπε ένα μοναδικό στοιχείο στο μενού του.

• Το 42% είπε ότι φαινόταν σαν ένα διασκεδαστικό μέρος για να πάει με φίλους ή την οικογένεια.

• Το 38% ανέφερε τον κουλ τρόπο σερβιρίσματος του φαγητού ή του ποτού.

• Το 37% ενδιαφέρθηκε για την ατμόσφαιρα του εστιατορίου.

• Το 30% είπε ότι είχε υπέροχη θέα.