Η Ψηφιακή Ταξιδιωτική Αγορά αναμένεται να φτάσει τα 1.618 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2032, σε 15% CAGR το 2022-2032, σύμφωνα με έκθεση της Future Market Insights (FMI).

Οι πωλήσεις ψηφιακών ταξιδιών έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια. Οι εμπειρογνώμονες αναμένουν ότι οι ψηφιακές ταξιδιωτικές πωλήσεις θα αγγίξουν μερικά δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα χρόνια. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες ακολουθούν το ψηφιακό μονοπάτι για να φτάσουν στους πολυπόθητους τουριστικούς προορισμούς τους.

Η ψηφιακή επανάσταση έχει ανοίξει αρκετούς νέους διαδρόμους για τους τουρίστες που επιθυμούν να πλεύσουν στο άγνωστο. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών έχουν ενδυναμώσει τους καταναλωτές αλλά και τους ξενοδόχους. Μια μεγάλη δεξαμενή πληροφοριών και η πιθανότητα κατανόησης των υποψηφίων είναι μερικοί από τους σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη του τομέα των ψηφιακών ταξιδιών. Αρκετές μελέτες στο παρελθόν μίλησαν για τις μεταβαλλόμενες τάσεις των ψηφιακών ταξιδιών.

Η εμφάνιση της αγοράς Android και η τεράστια ώθηση στον αριθμό των καταναλωτών που είναι φιλικοί προς τα κινητά είναι μερικοί από τους σημαντικότερους παράγοντες που αλλάζουν σημαντικά τη δημογραφία της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας σε όλο τον κόσμο.

Η σύγχρονη φυλή ταξιδιωτών είναι προσκολλημένη στα κινητά τους για όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με ταξίδια. Είτε πρόκειται για κράτηση πτήσεων είτε για κράτηση ξενοδοχείου, οι ταξιδιώτες βασίζονται σε ψηφιακές πλατφόρμες και όχι στα συμβατικά μέσα ταξιδιού. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες ή ο ψηφιακός ταξιδιωτικός χώρος είναι γεμάτος με πιο πρόσφατες προσφορές και πακέτα για να προσελκύσουν τους μέγιστους ταξιδιώτες.

Για να επωφεληθούν από ορισμένες εξαιρετικά τυχαίες προσφορές, οι πελάτες κάνουν ουρές στις ψηφιακές πλατφόρμες ταξιδιών. Ο ψηφιακός καμβάς ταξιδιού είναι γεμάτος με πολλές σε βάθος κριτικές και ιστολόγια για ταξιδιωτικούς προορισμούς και εγκαταστάσεις που είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τους τουρίστες.

Εκτός από αυτό, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο για τους ταξιδιώτες. Μια ομάδα ταξιδιωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μια σελίδα στο Facebook ενός πολυτελούς ξενοδοχείου μπορεί να τροφοδοτήσει ορισμένες βασικές πληροφορίες για τους εκκολαπτόμενους ταξιδιώτες.

Digital Travel: Game Changers

Η ταξιδιωτική βιομηχανία διαβρώνεται από την ψηφιακή κίνηση. Η ψηφιακή κίνηση έχει αλλάξει πάρα πολύ το πρόσωπο του κλάδου και άνοιξε έναν νέο δρόμο ανάπτυξης για τους ενδιαφερόμενους. Η ψηφιοποίηση έχει πολλαπλασιάσει την ανάπτυξη του κλάδου και τον ωφέλησε με πολλούς τρόπους. Η ψηφιακή έκρηξη έχει εξοπλίσει έναν τεράστιο πληθυσμό ταξιδιωτών με εφαρμογές και φιλικά προς τον χρήστη συστήματα που έχουν καταστρέψει τους συμβατικούς κανόνες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Η αγορά είναι πλημμυρισμένη από αρκετές εφαρμογές φιλικές προς τον τουρισμό και τη φιλοξενία που έχουν βοηθήσει στον επαναπροσδιορισμό της ποιότητας των υπηρεσιών του κλάδου των ξενοδοχείων και των αεροπορικών εταιρειών και επίσης επηρέασαν τα ετήσια έσοδά τους. Η προηγμένη τεχνολογία cloud computing έχει απλοποιήσει ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία ενός τουρίστα.

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες σήμερα μπορούν να διατηρήσουν κρίσιμα δεδομένα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των πελατών και μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για να προσφέρουν βελτιωμένες εμπειρίες στους πελάτες. Αρκετές αλυσίδες ξενοδοχείων και τουριστικές εταιρείες καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να οδηγήσουν το ψηφιακό κύμα ανάπτυξης.

Χρησιμοποιούν εξατομικευμένες εφαρμογές, φιλικό προς τον πελάτη λογισμικό και μια πληθώρα ψηφιακών διαδικασιών για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών. Μια πληθώρα ταξιδιωτικών ιστολογίων, φωτογραφιών και άλλων από πρώτο χέρι λογαριασμών των σέρφερ παρακινούν νέους ταξιδιώτες και αλλάζει τη διάσταση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γεμίζουν με ταξιδιωτικές εμπειρίες και ταξιδιωτικές προσφορές. Η ξαφνική έκρηξη δημιούργησε μια εγκυμονούσα αγορά για την ταξιδιωτική βιομηχανία και έκανε δημοφιλή την έννοια του ψηφιακού ταξιδιού.

Ψηφιακά ταξίδια: Περιορισμοί

Αν και η έννοια του ψηφιακού ταξιδιού έχει κερδίσει άφθονες διακρίσεις τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν ορισμένα εμπόδια που είναι πιθανό να εμποδίσουν την πιθανή ανάπτυξή του στο μέλλον. Ο υπανάπτυκτος τομέας των ταξιδιών και του τουρισμού σε διάφορα μέρη του κόσμου και ένας τεράστιος πληθυσμός ηλικιωμένων πολιτών δημιουργεί ένα κενό στον τομέα των ψηφιακών ταξιδιών. Επιπλέον, η αύξηση των ψηφιακών ταξιδιών εμποδίζεται από αρκετές φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια.