Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η EasyJet προανήγγειλε ανάκαμψη ρεκόρ προβλέποντας λειτουργικά κέρδη έως και 545 εκατ. λίρες για το θερινό τρίμηνο αιχμής, καθώς ο αριθμός των επιβατών σχεδόν διπλασιάστηκε.

Αναμένεται ετήσια συνολική ζημία προ φόρων μεταξύ 170 και 190 εκατομμυρίων λιρών για το έτος έως τις 30 Σεπτεμβρίου, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας συναλλάγματος 64 εκατομμυρίων λιρών και των δαπανών διαταραχών ύψους 75 εκατομμυρίων λιρών «κυρίως από λειτουργικά ζητήματα που αντιμετωπίζονται σε ολόκληρο τον κλάδο», στο τρίτο τρίμηνο.

«Ο αντίκτυπος της Omicron, ο πόλεμος στην Ουκρανία και τα ζητήματα που αντιμετωπίστηκαν σε ολόκληρη τη βιομηχανία αυτό το καλοκαίρι, όλα επηρέασαν την επιχειρησιακή απόδοση κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους, υπογράμμισε η EasyJet.

Παρόλα αυτά, η ζήτηση ήταν ισχυρή για το βελτιστοποιημένο κύριο δίκτυο αεροδρομίων μας, το οποίο συνεχίζει να αποδίδει παράλληλα με τα σταδιακά μεταβαλλόμενα βοηθητικά έσοδα και την ταχεία ανάπτυξη της easyjet Holidays». 

Η χωρητικότητα για την περίοδο Οκτωβρίου έως Δεκεμβρίου αυξάνεται κατά περισσότερο από 30% από έτος σε έτος, με την οικονομική αεροπορική εταιρεία να αναμένει να πετάξει με περίπου 20 εκατομμύρια θέσεις.

Η χωρητικότητα του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τις περιόδους αιχμής ταξιδιού, όπως το εξάμηνο του Οκτωβρίου και την εβδομάδα των Χριστουγέννων, επανέρχεται στα προ πανδημίας επίπεδα.

Οι κρατήσεις συνεχίζουν να εξελίσσονται καλά με συντελεστές φόρτωσης μπροστά από το ίδιο σημείο πριν από την πανδημία του 2019 και «ισχυρές» αποδόσεις.

«Η EasyJet πέτυχε μια ανάκαμψη ρεκόρ αυτό το καλοκαίρι και η ζήτηση για το κορυφαίο δίκτυο και τις υπηρεσίες μας παραμένει ισχυρή, δήλωσε ο Johan Lundgren, διευθύνων σύμβουλος της easyJet.

Η σταδιακή αλλαγή στα επικουρικά έσοδα συνέχισε να αποδίδει, παράλληλα με τις διακοπές της easyJet που συμβάλλουν κερδοφόρα κατά το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας της.

Αυτό ήταν παράλληλα με τις λειτουργικές μας επιδόσεις που ήταν μπροστά από την ίδια περίοδο του 2019, ενώ οι δείκτες ικανοποίησης των πελατών ξεπέρασαν επίσης τα προ πανδημίας επίπεδα κατά τη διάρκεια της αιχμής του καλοκαιριού.

Η καλοκαιρινή μας σεζόν του 2023 ξεκίνησε να πωλείται την περασμένη εβδομάδα, καταδεικνύοντας συνεχιζόμενη ζήτηση.

Αντιμετωπίζουμε το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον με πολλά πλεονεκτήματα μέσω της επωνυμίας, του δικτύου και του επιχειρηματικού μοντέλου μας.
Αυτά μας επιτρέπουν να παρέχουμε χαμηλούς ναύλους σε εκατομμύρια επιβάτες, παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής».