Στον…αέρα βρίσκονται προσωπικά δεδομένα 380.000 καρτών πληρωμής πελατών της British Airways (BA). Η αεροπορική εταιρεία διερευνά “επειγόντως” την κλοπή δεδομένων πελατών από τον ιστότοπό της και συγκεκριμένα το ba.com την εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας και συνιστά στους πελάτες της να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες ή τους παρόχους πιστωτικών καρτών και να ακολουθήσουν τις συμβουλές τους.
Όπως επιβεβαίωσε η British Airways μεταξύ 21 Αυγούστου και 5 Σεπτεμβρίου, έγινε κλοπή σε προσωπικές και οικονομικές λεπτομέρειες περίπου 380.000 καρτών πληρωμής πελατών της που πραγματοποίησαν κρατήσεις -διευκρινίζοντας ότι τα κλεμμένα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν λεπτομέρειες ταξιδιού ή διαβατηρίου.
“Η παραβίαση έχει επιλυθεί και ο ιστότοπός μας λειτουργεί κανονικά”, ανέφερε πριν από λίγο η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωση της.
“Λυπούμε βαθύτατα για την αναστάτωση που προκάλεσε αυτή η εγκληματική δραστηριότητα, δηλώνει ο Alex Cruz, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της British Airways.
Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την προστασία των δεδομένων των πελατών μας”.
Όπως αναφέρουν τα Βρετανικά Μέσα η British Airways είναι πιθανό να αντιμετωπίσει πολλές αξιώσεις από πελάτες που είτε υφίστανται οικονομικές ζημίες εξαιτίας απάτης, αλλά κινδυνεύει και με σκληρό πρόστιμο -στο 4% κατά το ανώτατο όριο των παγκόσμιων εσόδων- σύμφωνα με τους νέους γενικούς κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων.
Η κλοπή δεδομένων θα αποτελέσει άλλο σοβαρό πλήγμα για τη φήμη της British Airways. Η παραβίαση των δεδομένων δεν σχετίζεται με την “διακοπή ρεύματος” που προκάλεσε την κατάρρευση των πληροφοριακών συστημάτων της αεροπορικής εταιρείας τον Μάιο του 2017 και την ακύρωση εκατοντάδων πτήσεων κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου των αργιών, τονίζουν χαρακτηριστικά τα Μέσα.