Πρόθυμοι εμφανίζονται οι Αμερικανοί να πραγματοποιήσουν τις διακοπές που έχασαν λόγω κορωνοϊού.

Στην πραγματικότητα, όχι μόνο οι καταναλωτές έχουν προγραμματίσει ένα ταξίδι, αλλά τουλάχιστον το 16% έχουν ήδη κάνει κράτηση για αυτό το έτος. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Cardholders.

Οι Αμερικανοί αρχίζουν να κάνουν κράτηση για ταξίδια στον απόηχο των ειδήσεων για τα εμβόλια. Ως εκ τούτου αυτή θεωρείται η κατάλληλη στιγμή για να “ανοίξει” κανείς μια νέα πιστωτική κάρτα ανταμοιβών ταξιδιού.

Σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας

  •  Σχεδόν 6 στους 10 (57%) Αμερικανούς έχουν προγραμματίσει ένα ταξίδι για το 2021. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι για τις προοπτικές ταξιδιού τους. Το 68% των millennials και το 65% των Gen Z έχουν σχεδιάσει διακοπές. Το αντίστοιχο ποσοστό για του Gen X και τους baby boomers είναι 57% και 42% αντίστοιχα.
  •  Μόλις βγήκαν οι πρώτες δόσεις εμβολίου, το 22% των millennials και το 16% των ερωτηθέντων συνολικά, έκαναν κράτηση για ταξίδι.
  •  Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να απολαμβάνουν ειδικές δραστηριότητες για το πρώτο μεγάλο ταξίδι μετά την πανδημία.
  •  Κατά τον προγραμματισμό ταξιδιού για το νέο έτος, το 47% των κατόχων πιστωτικών καρτών ταξιδιού χρησιμοποιούν αυτές τις κάρτες περισσότερο για να κερδίσουν ανταμοιβές. Επιπλέον, σχεδόν 1 στους 5 καταναλωτές δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ανοίξουν μια νέα πιστωτική κάρτα ταξιδιού για να κερδίσουν μια συμφωνία.
  •  Το 57% των καταναλωτών πιστεύουν ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να απαιτούν από τους επιβάτες να κάνουν εμβόλιο COVID-19 για να ταξιδέψουν.