Ο αριθμός των διεθνών αναχωρήσεων από την Τουρκία αναμένεται να αυξηθεί από 10,1 εκατομμύρια το 2018 σε 12,2 εκατομμύρια μέχρι το 2023, παρά τα πρόσφατα προβλήματα που επηρεάζουν το μακροοικονομικό κλίμα.

Πρόσφατη έκθεση της GlobalData, έδειξε ότι η αύξηση της σύνδεσης με προορισμούς όπως η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη ώθησε τη συνεχή ανάπτυξη των εξερχόμενων αναχωρήσεων από την Τουρκία, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3,67% απο το 2018 έως το 2023.

Η Johanna Bonhill-Smith, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Με το έργο μαζικής επέκτασης του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης σε εξέλιξη, μια αεροπορική εταιρεία προσπαθεί ιδιαίτερα να αξιοποιήσει τις πιθανότητες αύξησης της επιβατικής κίνησης τα επόμενα χρόνια, τόσο ώστε οι εισερχόμενες όσο και οι διεθνείς αναχωρήσεις να αυξηθούν.

“Η Turkish Airlines, ο διεθνής αερομεταφορέας της Τουρκίας, εισήγαγε πρόσφατα νέες πτήσεις προς προορισμούς σε όλη την Ιαπωνία, την Κίνα και αυξημένη συνδεσιμότητα με τις ΗΠΑ. Οι συμφωνίες Codeshare έχουν επίσης διαμορφωθεί μεταξύ περισσότερων προορισμών σε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, όπως η Bangkok Airways και η Μέση Ανατολή, με την Oman Air και την Kuwait Airways να παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες για διεθνή ταξίδια.

“Για να προσελκύσουν τον Τούρκο ταξιδιώτη, οι προορισμοί θα πρέπει να αναζητήσουν τη δημιουργία τουριστικών συνεργασιών για την ανάπτυξη εκστρατειών και την αύξηση της ευαισθητοποίησης του μέσου τουρίστα”.

Οι Τούρκοι τουρίστες είναι επίσης μία από τις μόνες αγορές όπου οι οικολογικές διακοπές κυριαρχούν στις τυπικές επιλογές διακοπών τους, με το 55% των Τούρκων ταξιδιωτών να ισχυρίζονται ότι θα το κάνουν αυτό το 2019 σε σύγκριση με μόλις το 15% της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.

Η Bonhill-Smith συνεχίζει: «Η κυριαρχία των οικολογικών περιηγήσεων καθιστά την τουρκική αγορά μάλλον μοναδική και μπορεί σχεδόν να εγγυηθεί ότι αυτός ο τύπος ταξιδιώτη θα προσελκύεται από εκστρατείες φιλικές προς το περιβάλλον.

“Έτσι, η προσέλκυση αυτής της αγοράς μέσω εκστρατειών με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη είναι πιθανό όχι μόνο να αυξήσει τα εισερχόμενα ταξίδια από την Τουρκία, αλλά ταυτόχρονα να ενισχύσει την παγκόσμια φήμη ενός προορισμού σε αυτή τη μέρα και την εποχή”.