Η αγορά ψηφιακού τουρισμού στην Ιταλία συνεχίζει να αυξάνεται και ανέρχεται σήμερα σε 14,2 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένη κατά 8% σε σύγκριση με το 2017, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Παρατηρητηρίου για την ψηφιακή καινοτομία στον τουρισμό από το Πολυτεχνείο του Μιλάνου.

Ο ψηφιακός τουρισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και συμβάλλει στο ένα τέταρτο της συνολικής αξίας του τουρισμού (58,3 δισ. Ευρώ).

Τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία προωθούν τις ψηφιακές τάσεις αλλά και οι μικρές δομές επενδύουν στην καινοτομία αυτή.

Το κύριο μέρος του τουρισμού εξακολουθεί να αντιπροσωπεύεται από τις μεταφορές (61%), ακολουθούμενο από τη στέγαση (29%) και τα τουριστικά πακέτα (10%).

Όσον αφορά στα μέσα και τα κανάλια πωλήσεων, οι απευθείας κρατήσεις εξακολουθούν να ανέρχονται στο 71%, κυρίως λόγω της έντονης επίδρασης των απευθείας κρατήσεων. Ταυτόχρονα, αυξάνεται και η συχνότητα των έμμεσων καναλιών στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Το μερίδιο αγοράς των online ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι ίσο με 29%, καταγράφοντας αύξηση 14% σε σχέση με πέρυσι.

Για πολλούς μικρούς Ιταλούς ξενοδόχους, τα online πρακτορεία είναι ακόμα βολικοί. Ωστόσο, οι απευθείας κρατήσεις σε καταλύματα έχουν αυξηθεί από 43% το 2017 σε 46% φέτος, με μια προτίμηση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (20% του συνόλου) και στους ιστότοπους (10%).