Η αγορά των μουσουλμάνων ταξιδιωτών είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για την ταξιδιωτική βιομηχανία σύμφωνα με το CrescentRating.

Συγκεκριμένα, μέχρι το 2028, αναμένεται ότι οι μουσουλμάνοι θα ξοδέψουν 225 δισ. δολάρια για ταξίδια, με πρωτοστάτες σε μεγάλο βαθμό τις γενιές Gen Z, τους millennials και τις γυναίκες.

Οι τελευταίες μάλιστα αποτελούν το 45% των μουσουλμάνων ταξιδιωτών. Με άλλα λόγια, αυτός είναι ένας τουρίστας για τον οποίο θα πρέπει να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η ταξιδιωτική βιομηχανία.

Μια έκθεση του 2019 σχετικά με τις μουσουλμάνες γυναίκες που ταξιδεύουν από τη Mastercard και το CrescentRating έδειξε ότι η συντριπτική πλειονότητα (71%) των γυνακών  πηγαίνουν διακοπές με την οικογένεια, ενώ περίπου το ένα τρίτο των ταξιδιών γίνονται ως μέρος μιας αποκλειστικά γυναικείας ομάδας, σόλο ή σε ομάδα μικτών φύλων (29, 28 και 22% αντίστοιχα). Τέλος το 90% από αυτούς ταξιδεύουν για αναψυχή και όχι για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους.