Η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή καταλύματος για το 47% των καταναλωτών, σύμφωνα με δημοσκόπηση της GlobalData.

Η εταιρεία δεδομένων σημείωσε ότι, με λιγότερο προϋπολογισμό για ταξίδια αλλά με έντονη επιθυμία να ξεφύγουν, πολλοί θα στραφούν σε budget friendly επιλογές διαμονής.
Βασικός στόχος τους είναι πάντα να ικανοποιήσουν την επιθυμία τους για ταξίδια.

«Τα οικονομικά ξενοδοχεία θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από την αύξηση των ταξιδιωτών που αναζητούν ευκαιρίες για φθηνότερη διαμονή.

Αυτό ανέφερε ο Gus Gardner, Αναλυτής Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Αναλυτών στη GlobalData.

Οι ταξιδιώτες είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές από ό,τι πριν από την πανδημία. Κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη.

Η πανδημία έχει επιβαρύνει σημαντικά τα οικονομικά των τουριστών. Οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ξενοδοχεία μεσαίας έως ανώτερης κλίμακας με ένα βασικό πρότυπο υπηρεσίας».