Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους προετοιμάζονται για αδυσώπητο ανταγωνισμό, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle.

Προσπαθώντας να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα, πολλοί επαγγελματίες του τουρισμού προσφέρουν ειδικά ή και αποκλειστικά πακέτα «για εμβολιασμένους ή αναρρώσαντες».

Παράλληλα προσαρμόζουν τους όρους των πακέτων αυτών, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ακυρώσουν το ταξίδι τους ή να επιλέξουν νέες ημερομηνίες ακόμη και δύο εβδομάδες πριν από την αναχώρησή τους.

Την ίδια στιγμή, αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair και η Wizz Air, παραγγέλνουν εκατοντάδες νέα αεροσκάφη, ελπίζοντας να εξασφαλίσουν από νωρίς κυρίαρχη θέση στην επόμενη μέρα της πανδημίας.

Ελλείψει ζήτησης, όλα δείχνουν ότι θα προχωρήσουν σε επιθετικές κινήσεις, προσφέροντας ακόμη και εισιτήρια σε συμβολικές τιμές των πέντε ευρώ.

Για τον πρόεδρο της Wizz Air, Γιόζεφ Βάραντι, το σημαντικό πεδίο ανταγωνισμού είναι οι υπερατλαντικές πτήσεις, στις οποίες θα ενταχθούν τα επόμενα χρόνια μικρότερα αεροσκάφη τύπου Airbus A321XLR, που θα πετούν έως και έντεκα ώρες χωρίς ανεφοδιασμό.