Οι πωλήσεις χρονομεριστικής μίσθωσης το 2022 σε ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 30% και κυμάνθηκαν από 8+ δις. δολάρια το 2021 σε 10+ δις. δολάρια το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία Ιουνίου από το Διεθνές Ίδρυμα ARDA (AIF).
Αυτός ο αριθμός πωλήσεων του 2022 ήταν ίσος με το επίπεδο πριν από την πανδημία που επιτεύχθηκε το 2019. Έτσι, οι πωλήσεις χρονομεριστικής μίσθωσης ανέκαμψαν πλήρως το 2022.
Οι διακοπές χρονομεριστικής μίσθωσης είναι η σύμβαση διάρκειας μεγαλύτερης του έτους με την οποία ο καταναλωτής αποκτά, έναντι τιμήματος, δικαίωμα χρήσης ενός ή περισσότερων καταλυμάτων προς διανυκτέρευση για περισσότερες από μία περιόδους χρήσης.
Σήμερα, η εικόνα του κλάδου έχει βελτιωθεί λόγω της εισόδου επώνυμων προγραμματιστών στον χώρο, όπως το Marriott Vacation Club, το Hilton Grand Vacations, το Travel + Leisure Co. (Wyndham) και το Holiday Inn Club Vacations.
Επιπλέον, ο κλάδος έχει στραφεί σε πιο ευέλικτα σχέδια με προϊόντα club πιο στενά ευθυγραμμισμένα με τα ταξιδιωτικά πρότυπα. Αυτά τα νεότερα προϊόντα παρέχουν επίσης στους ιδιοκτήτες χρονομεριστικής μίσθωσης πιο ευέλικτες επιλογές για τη διάρκεια των διακοπών, τους τύπους μονάδων και τις τοποθεσίες τους.
Προοπτικές βιομηχανίας
Η αβεβαιότητα της οικονομίας είναι επίσης μια πρόκληση, αλλά ο κλάδος της χρονομεριστικής μίσθωσης βρίσκεται σε καλή θέση για να αντιμετωπίσει τις πιθανές προκλήσεις της ύφεσης. Οι διακοπές με χρονομεριστική μίσθωση είναι «προπληρωμένες» εκ των προτέρων, γεγονός που συμβάλλει σε υψηλά επίπεδα πληρότητας και συμβάλλει στον μετριασμό των επιπτώσεων των οικονομικών κύκλων. Επιπλέον, η τιμή “κλειδώματος” για μελλοντικές διακοπές είναι ένα σημείο πώλησης στον κλάδο για την αξία που παρέχει, ειδικά σε περιόδους πληθωρισμού.