Ο Lufthansa Group και η Navan πρόκειται να προσφέρουν την διαδικτυακή τους ταξιδιωτική πλατφόρμα BusinessToGo για ΜΜΕ σε εταιρείες στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το BusinessToGo κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2022 όταν το Navan ήταν ακόμα γνωστό ως TripActions. Αρχικά προσφέρθηκε σε οργανισμούς στη γερμανόφωνη περιοχή DACH (Αυστρία, Γερμανία και Ελβετία) και στο Βέλγιο.

Η πλατφόρμα, η οποία είναι προσβάσιμη από το διαδίκτυο και τις κινητές συσκευές, επιτρέπει στις ΜΜΕ να κάνουν κράτηση ταξιδιωτικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων πτήσεων από περισσότερες από 500 αεροπορικές εταιρείες, καθώς και ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και ταξίδια με τρένο.

Το BusinessToGo μπορεί επίσης να εφαρμόσει αυτόματα τις ταξιδιωτικές πολιτικές μιας εταιρείας, καθώς και τις προσωπικές προτιμήσεις ενός ταξιδιώτη και να προσφέρει «βέλτιστες» τιμές.

Οι δύο εταιρείες προσφέρουν δύο πακέτα τιμολόγησης: Essentials για ΜΜΕ με έως και 100 ταξιδιώτες χωρίς χρέωση κράτησης και Premium για εκείνες με περισσότερους από 100 ταξιδιώτες υπαλλήλους, το οποίο περιλαμβάνει χρέωση 5 ευρώ ανά κράτηση.

Η πλατφόρμα παρέχει πρόσβαση σε ναύλους που βασίζονται στο NDC, ενώ οι εταιρείες που είναι μέλη του υπάρχοντος προγράμματος Partner Plus Benefit της Lufthansa μπορούν επίσης να συνεχίσουν να κερδίζουν και να χρησιμοποιούν πόντους εταιρικής πίστης.